Strony

piątek, 31 stycznia 2014

Dla dużego i małego chłopa

Co dać facetowi - nie rodzinie - w prezencie ? Alkohol jest prawie zawsze trafionym prezentem. Jeszcze lepiej jak się wie co ten facet pija. Miśkowi nigdy nie trafiają, bo pija takie raczej kobiece trunki. Mniam, słodziutkie, gęściutkie. A dostaje wino i to wytrawne. A jeśli już coś dostać, to może ładnie zapakowane. Lubię dawać wino lub wódeczkę w opakowaniu przez siebie udekorowanym. 


Siostrzenica od jakiegoś czasu prosiła mnie o pudełko na drobiazgi synka, takie tak kartki na urodziny, jego rysunki i inne papierzyska. Najpierw miało być w misie, ale nie miałam jakiś fajnych, potem zmieniło się na Miki, ale też nie miałam serwetki. W Cudach Niewidach znalazłam za to Kaczora Donalda. Zrobiłam więc pudło w kaczora. Niestety to nie to i ma być w Myszkę Miki. Ale nie będzie, bo nie mam myszki - ładnej Myszki, bo trudno się robi coś, co nie pasuje i źle wychodzi. Po tylu rzeczach już zrobionych to się wie. Myszka odpada, chyba, że coś nowego się znajdzie i się nada. To może się zrobi. 



Może siostrzenica jak zobaczy zaakceptuje ten prezent.  :) 

12 komentarzy:

  1. wspaniałe prezenty,zwłaszcza ten dla dużego chłopca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się trafi na fajną serwetkę, to można pokusić się na zrobienie nie tylko pożytecznej rzeczy, ale i fajnej. Dzięki :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Pudło trafiło jednak do innych dzieci. Nie było Myszki, nie podobało więc się i nie chciałam wpychać na siłę. :) A wnukom zaprzyjaźnionej klientki się bardzo spodobało i je dostały .

      Usuń
  3. Dzięki, choć jeden poszedł nie do tego dziecka, ale mam satysfakcję, że dziewczynka, która dostała pudło, nie rozstaje się z nim. Skrzynka na wino doceniana ze względu na zawartość :( :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne prace, mnie tam się kaczory podobają :)
    Mnie tez często irytuje brak potrzebnych motywów serwetkowych, dlatego pokochałam transfer :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba też muszę, chociaż też nie do końca o to będzie chodziło. A kaczory są fajne. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Alu przebiegłam sporo postów w tył i pooglądałam nieco ;-)
    Bardzo ciekawe prac !!! Gratuluję pomysłów !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Miło mi. Zapraszam częściej jeśli czas pozwoli. Jak zrobię jajka to dam znać. Zobaczymy co wyjdzie :)

      Usuń
  7. Piękne są Twoje prace..
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, staram się jak mała mróweczka. :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)