Strony

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Ciąg dalszy szarości

Fajnie tak przecierać, domalowywać i znów przecierać i ... fajna zabawa, chociaż można też przedobrzyć. Do piórnika, listownika doszedł segregator i zegar (a on to po co sama nie wiem) . 





Przepraszam za kolory, ale zdjęcia wieczorem przy kiepskim oświetleniu. Pasują kolorystycznie do siebie wszystkie. 
Coś jeszcze dorobię do tego zbioru. 
Ale żeby odskoczyć od szarości, skończywszy segregator, mój wzrok zawisł (o ile wzrok może zawisnąć) na dużym słoiku po pysznej muteli. Drugi rzut oka na kupiony parę dni temu papier ryżowy. Kto mnie zna, to wie, że nie lubię pracować z ryżem. Ale ten papier był dla mnie specjalnym. Były na nim drzwi, schodki, okna. Takie widziałam w Chania na Krecie. I ten drzwi, schodki, okna zobaczyłam na tym słoiku. I wyszło coś takiego. Dla mnie. 
Zapraszam na spacer po słoikowym Chania. 



Halinka zrobiła kasetkę - dolna część woskowana (jaki cudowny zapach) . 




Zanim ją zrobiła, to ją sprzedałyśmy. Może pojedzie do Egiptu, bo klientka ma tam męża. Oj lubię naszą pracę. :) 

Z dwa tygodnie temu dostałam od koleżanki z Babskiego Hobby Eli dwie prześliczne bransoletki. Są eleganckie. Zachwyciły wszystkich. Mam już dla Eli zamówienia. 
Same się przekonajcie. 


Nie wiem, która piękniejsza.  :)

17 komentarzy:

  1. świetna dalsza część zestawu w szarości. Bardzo mój klimat. a słoik powala mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papier jak się na niego patrzy nie robi takiego wrażenia, dopiero jak się go nakleiło na słoik i skomponowało jakąś historię nabrał głębi. Ja też jestem im oczarowana. Stoi przede mną i co spojrzę to uśmiecham się do niego. :)

      Usuń
  2. słoik wygląda super! bardzo podoba mi się efekt trójwymiarowości motywu na papierze! wygląda to tak, jakby drzwi prowadziły do wnętrza słoika!

    i fajna kontynuacja szarego kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prowadzą jak Alicję na drugą stronę. :)

      Usuń
  3. Słoik z tym widoczkiem prześliczny a do bransoletek .... jejku , nie miałabym cierpliwości , tym bardziej podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę sobie wyobrazić jak panie robią te bransoletki. A te są szczególnie śliczne. Słoiczek jest fajny i coraz więcej ludzi chcę go mieć . :)

      Usuń
  4. segregator jest świetny, ja mam taki duży pojemnik na gazety, wykroje, burdy i mam zamiar go przemalować bo jest granatowy, tyle, że plastyk i mam obawy, w takich barwach byłby super. Słoiki robią wrażenie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory jakie Ci się podobają. Wszystko można przemalować . :)

      Usuń
  5. Słoik jest po prostu fantastyczny. Podziwiam Twoje zdolności w oklejaniu tak nierównych powierzchni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papier ryżowy jest bardzo elastyczny i fajnie klei się na okrągłych rzeczach. Zresztą serwetki też. A słoik zabieram do domu, bo jeszcze jeden dzień i w końcu ktoś mnie namówi do sprzedania. A nie chcę. :)

      Usuń
  6. Jasne, że zostaw sobie. Słoik jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. maluj przecieraj a ja będe podziwiać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, postaram się dokładać nowe i nowe i nowe :)

      Usuń
  8. świetny ten słoiczek, ciekawie wygląda ten wzór, drzwi robią wrażenie 3D :-)
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.drewlandia.com.pl/miniaturki/4406.jpg - tu zobaczysz papier z którego powyrywałam elementy i skleciłam ten "domek". Troszeczkę uzupełniłam serwetkami, bo brakowało, ale tak bardzo nie rzuca to się w oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słoik jest przecudownie magiczny! Wygląda jak domek prowadzący do zaczarowanej krainy. Cudownie byłoby postawić na parapecie wśród kwiatów, w ogrodzie lub na balkonie.

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)