Strony

sobota, 7 grudnia 2013

Wyniki candy - około 150 tka

Witam. Zmęczona po kiermaszu,ale zadowolona. Zadowolona potrójnie - sporo rzeczy zostało sprzedanych, obejrzałam stoiska innych wystawiających i aż otwierałam szeroko oczy i usta ze zdziwienia i zachwytu, spędziłam miłe dwa dni z koleżankami i było wesoło . 

Zrobiłyśmy też kolektywne losowanie osoby wygranej na candy - wyszedł nam numer 17 - Justyna Ś.  http://justka145.blogspot.com/ .  Postaram się jutro pokazać prezenty, ale najpierw odpoczynek. Gratuluję . 

Dziękuję za udział w zabawie. Dziękuję nowym obserwatorkom, wiernym tym bardziej. Jest mi bardzo miło. :)

13 komentarzy:

  1. Gratuluję :-))) Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuje za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę w to uwierzyć ,huuuura,moja pierwsza wygrana,
    dziękuję bardzo serdecznie ,pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje, dzięki za miłą zabawę i zapraszam na Candy do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2013/11/candy-na-dzien-dobry.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację, a organizatorkom dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesyłam gratulacje i podziękowania za zabawę:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Justyny !!!
    Życzę spokojnego odpoczynku i radosnego Adwentu.

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)