Strony

niedziela, 15 grudnia 2013

Wygrana w candy

To co przygotowałam na candy dotarło do Justyny. Oczywiście zdjęcie wcześniej zrobiłam, ale jak napisałam nie publikowałam, bo to miała być niespodzianka.
A teraz jest niespodzianką dla mnie. Skasowałam zdjęcie czyszcząc kartę w aparacie.  
Zrobiłam kolaż prezencików. Mam nadzieję, że nic nie pominęłam. Dodałam jeszcze świąteczne serwetki, ale drugiej takiej paczki nie mam. 
Była skrzyneczka, bombka, serducho do pary z buteleczką (wazonikiem jak ktoś ma wyobraźnię) . 


Przepraszam, że tak .... gapowe. :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne prezenty przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty. Zdrowych ,spokojnych Świąt, pełnych radosnych chwil ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)