Strony

środa, 25 grudnia 2013

Przedświąteczny czas, świąteczny relaks

Najpierw serdecznie życzenia. 

Wszystkim obserwatorom chcę - 

Życzyć - WESOŁYCH ŚWIĄT (ale polot !) a z NOWYM ROKIEM wszelkiej pomyślności , spełnienia marzeń , niech ten rok będzie dla Was bardzo twórczy . 


To oczywiście Haliny dzieło. 

Nie chce mi się wierzyć, że udało mi się wyrobić ze wszystkim. Ostatnie zamówienie kończyłam w poniedziałek. Prawie przy kliencie. Ramka dla chłopca. 



Te serwetki pewnie znacie. Wybrałam takie gdzie widać samochody. Ciocia, która to zamówiła, ucieszyła się też z wierzy Eiffla, bo obiecała siostrzeńcowi letni wypad do Paryża. 
A to reszta ostatnich dni :

w ostatnią sobotę udało się kupić kwadratowe talerzyki , fajne do decoupage i pod stroiki. 



Prezent dla mamy przyjaciółki (ciekawe czy nie powie, że ma swój stary i po co jej nowy) . Zadzwoniłam - podoba się i zostanie wykorzystany :) 


Też prezent dla chłopaka (jeśli używa serwetek) . Odbierał brat i spodobał mu się. Miała być flaga brytyjska (ale się źle kładła po całości, a amerykańska położyła się super). Angielska zahaczyła się po boku. Jakiś sojusz mi wyszedł ? :)



Stare pudło na kapelusze zamieniłam w kwitnący ogród. 


Dwie bańki - pierwsza w papier ryżowy (nadal mi nie pasi), druga w oliwkową serwetkę. 



Osłonka na doniczki - nie chciałam jej robić, bo była sama w sobie bardzo ciekawa - popękana, z ornamentami, ale klient nasz pan. Miała być w ptaszki i z różnych dostarczonych serwetek wybrałam tę (lubię ją) 



Butelka miała być paryska i jest, chociaż klientka kupiła zamiast papieru ryżowego filc. Pewnie można też go nakleić, ale miałam za mało czasu żeby to sprawdzić. Znalazłam prawie identyczną serwetkę i klientka była zadowolona. Filc sobie gdzieś przyklei lub przyszyje . 


Ostatnie bombki. 



I talerzyki.


Serwetniki i ramki myły bardzo modne w te święta. 


Ten bluszczowy wyjątkowo mi przypadł do serca. Może dlatego, że nie miałam pomysłu jak go zrobić. Bluszcz dookoła, a co w środku. Klientce się bardzo spodobał, a ja go sprzedałam z westchcieniem żalu. 


 Halina zrobiła dwie lampki i dwa talerzyki (chyba zapomniałam zrobić zdjęć, ale dorobię) 



Przerabiała też metalowe pudełka po ciasteczkach w.... ładniejsze metalowe pudełka po ciasteczkach -




Mały wazonik do wcześniej odebranej szkatułki. 

Bombka szczerozłota. 


Pojemnik na grzyby (nie wiem już który) 


Półmiseczek na świąteczne pyszności . 


A to stojak na inne wspaniałości tym razem do słuchania. Dużo przy nim było pracy. Każdy szczebelek pomalowany. 


Halina między jednym decoupage a drugim stroiła stroiki. I choinki i inne śliczności . 














A w Wigilię siedząc trochę bezczynnie (ale dwie dziewczynki poratowałam prezentami) zrobiłam sobie prezent - pudełeczko do zielonego pokoju. 


Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego z okazji tych Świąt i w nadchodzącym Nowym Roku . :) 




21 komentarzy:

  1. Jej, ile tu cudowności, aż za dużo jak na raz na moje oczy :) Bo nie wiem co ładniejsze jak wszystko mi się tak bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Ja mam swoje ulubione, ale każdą rzecz robię tak jakbym dla siebie robiła.

      Usuń
  2. Widać przedświąteczny szał:) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała, że to był szał. Mój kręgosłup pod koniec tygodnia powiedział - mam dość - i leki poszły w ruch. ;( , ale już prawie dobrze, ale ostatnie dni więcej robiłam na stojący . Dzięki za życzenia i Tobie też Wesołych !

      Usuń
  3. Piękno wewnętrzne przełożone na piękno wokoło:)tyle cudowności ze tylko patrzeć i podziwiać:)Radosnych,pięknych,rodzinnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też Życzę Wesołych Świąt. Teraz niestety już prawie nie ma na co patrzeć. Ale zrobi się nowe :)

      Usuń
  4. Pracowite z Was dziewczyny :-) Wszystko piękne. Ja odpoczywam po przedświątecznych pracach, dekupażowych również. Ale dostałam pod choinkę grubą knigę o dekupażu, więc się dokształcam teoretycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, odpoczynku nie będzie zbyt długo, bo część zamówień się przesunęła po świętach. Nadrabiam bloga i inne fora. Księgę ? A jak się zwie ? Poczytać zawsze trzeba, ja nie wiem nawet połowy z tego co powinnam, nadrabiam próbami i błędami. Mam nadzieję do zobaczenia w Nowym Roku :)

      Usuń
  5. Zdrowych i radosnych świąt :-))) Więcej czasu na realizację pomysłów i na inne przyjemności w 2014 roku :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dużo pracy wlozylas. Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego i spokojnego świętowania Drugiego Dnia Świąt Bożego Narodzenia!!!
    cieplutko pozdrawiam i jeszcze raz wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace:)Pozdrawiam i życzę dalszego radosnego świętowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kończy się powoli świąteczny dzień, ale do końca tygodnia poświętuję trochę. Dziękuję . Mam nadzieję, że Ty tez miałaś udane święta . :)

      Usuń
  9. Ależ piękne prace! Wszystko bardzo mi się podoba :)

    Szczęśliwego, kreatywnego Nowego Roku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęścia , miłości, spełnienia marzeń i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeróżne piękne cudowności stworzyłyście, dziękuję za życzenia i ja również życzę dużo nowych niekonwencjonalnych pomysłów w tym roku:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, nie wiem, czemu nie pasują Ci te Twoje urocze bańki. Byłyby doprawdy przepiękną ozdobą niejednej kuchni. Mnie się podobają.

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)