Strony

sobota, 9 listopada 2013

Zamówienia na wczoraj

Chyba każdy miał kiedyś pracę na wczoraj. Bardzoooooo to lubię ! Chyba nie umiem odmawiać. Halina  też. Cieszy mnie ogromnie zainteresowanie naszymi pracami, ale doba ma tylko tyle godzin ile ma...
Nie wiem czemu narzekam. Robię to co lubię, podoba się to nie tylko mi, ale i innym. Misiek  też nie marudzi. 
Staram się dwa razy nie robić takiej samej rzeczy, ale czasami ... tak zrobiłam skrzyneczkę w ważki. Lubię tę serwetkę i tę bejcą. I dlatego tym razem nie protestowałam.


Ślicznie i szybko się położyła, ale bejcą całą się wypaćkałam. Nie domyłam się w sklepiku i taka wypaprana musiałam iść do banku. Ręce trzymałam pod ladą . 

Ostatnio moda zapanowała na serwetniki. Tym razem zamówienie było na jesienny wzór. Kasztanki pasowały na to idealnie . Ja oczywiście wybrałam coś z niebieskim (kocham ten kolor), ale wstrzymałam się do decyzji klientki.


Halinka też ma nawał pracy. Ale znalazła czas żeby zrobić pudełko na ciasteczka dla swoich wnuków - to bliźniaki więc na pokrywce jest chłopiec i dziewczynka. A w środku będą greckie biedne kury. Przepis na kourambiedes znalazłam w książce "Smaki świata - Grecja" Susanny Tee . takie same robi mama Miśka. Są przepyszne. Ja korzystam z przepisu z książki, bo mama robi na oko (ma wprawę) i zawsze na pułk wojska. Miska po brzegi. Ja marne trzy brytfanki.
To urodziny i będą bardzo smakowite.



Karafka dla pana po 80-tce. Duże wyzwanie, bo co wybrać, żeby pasowało. Myślę, że trafiony wybór. 


Kolejna kasetka w róże. Ukochana serwetka starszych pań . :) 

I hit tej jesieni kolejny pojemnik na grzyby. Coraz fajniejsze je wynajdujemy.

  Ja już próbuję zacząć prace nad bombkami, ale jak znam życie coś stanie na drodze ;) 
Miłego wypoczynku .


13 komentarzy:

  1. Piękne prace, nie wiem co ładniejsze, bo wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się. Miło mi to czytać. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza skrzyneczka ma piękny wzór,jest wręcz magiczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię tę serwetkę. To moje kolory, a jak jestem nad jeziorami zawsze wypatruję ważek. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne prace! Protestuję jedynie co do różanej serwetki - ja ją lubię, a jeszcze uważam się za "późny wiek średni"! Mnóstwo serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  6. przeurocze wazki, nie zdziwiłabym się gdybyś jeszcze nie raz by ła o takie poproszona
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, sama się nawet poproszę, bo świetnie się kładzie. ma tyle koloru . Zrobię coś też sobie (jak będę miała czasu choć troszkę) .

      Usuń
  7. kasetka śliczna a motyw z różami nie tylko starszym paniom się podoba tym koło trzydziestki też ;) (mam na myśli siebie), postanowiłam przyznac Pani Ali wyróżnienie, po które serdecznie zapraszam do siebie jeśli oczywiście nie ma Pani nic przeciwko :)
    http://moje-asylium.blogspot.com/2013/11/zalege-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Wyróżnienie przyjmuję, ale "fizycznie" je wezmę jak nie będę zasypiała przed ekranem :)

      Usuń
  8. Bardzo efektowne i śliczne prace,też bym tak chciała ale jak na razie uczę się podstaw i kompletuję powoli potrzebne materiały:)
    Pozdrawiam cieplutko:)
    http://na-hali-u-hali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia, tylko proszę uważać - wciąga na maxa ! Dzięki :)

      Usuń
  9. Jesienią każdego weekendu jestem w lesie. Uwielbiam zbierać grzyby a jeszcze bardziej kocham je suszyć i wrzucać do sosiku. Zawsze żal mi je pozostawiać gdzieś w ciemnym kącie, bo pięknie pachną. W takim słoiki zajęłyby honorowe miejsce w mojej kuchni!

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)