Strony

środa, 27 listopada 2013

Świąteczne dekoracje

Rozpędzamy się w rytm piosenki z reklamy - coraz bliżej święta, coraz bliżej .....
Halina woła - Kiedy?!!!!!!!!!!  na moje sugestie, że to czy tamto warto by jeszcze zrobić .  Doba za krótka, wieczorami chce się spać, oczy bolą, chyba trzeba popatrzeć w PESEL . 
Ale mimo to są już wianuszki, stroiki, a w sklepiku stoi choinka. 









A ja zaczynam talerzyki świąteczne . Podglądam ubiegłoroczne, żeby się nie powtarzać, ale głowy nie dam czy tak się nie stanie, bo tamte serwetki były bardzo ładne i  pasujące do talerzyków. Postaram się jednak. 



Może ktoś wie gdzie kupić tanie podstawki do ekspozycji takich talerzyków ? :)

24 komentarze:

  1. Wianki śliczne, każdy inny. Trudno się zdecydować, który ładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mogę się zdecydować, jak patrzę na wszystkie razem . Ale jak osobno to wiem , który . :) Dzięki .

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wybieram okrągły szyszkowy. jest sliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy na niego stawiają. Chyba najbardziej patrząc na niego widzę już święta . :)

      Usuń
  4. Dekoracje piękne, ale u mnie wszystko jeszcze na strychu, a takie wianki można by już zacząć robić, talerzyki, świetny pomysł:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już czas, już czas ! Nawet nie wiesz jak szybko czas leci. A i natchnienie jest też humorzaste i nie zawsze chce pokazać się na czas. :) Dzięki

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak do mnie często wpadasz i że Ci się podobają nasze prace :) Dzięki .

      Usuń
  6. Urocze , jest z czego wybierać pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Obejrzałam Twoje bombki i hafty. Są śliczne. :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękne!!! Pierwszy wianuszek jest przeuroczy, też nakupowałam malusich bombek i mam zamiar zrobić podobne cudo, mogę troszkę odgapić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogapiaj do woli. A gdzie takie malusie kupiłaś ? Strasznie to pracochłonne , ale efekt jest fajny. Robimy na sianie i na styropianie. :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że coś się spodobało z naszych różności . Dzięki. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. wspaniałe zwłaszcza podobają mi się talerzyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są mi ze świątecznych drobiazgów najbliższe sercu. Dwa lata temu jak wymyśliłam talerzyk na opłatek wywołałam lawinę . Te dwa to takie przypomnienie jak to wychodzi. :) Dzięki

      Usuń
  10. Śliczne i wianuszki i talerzyki

    OdpowiedzUsuń
  11. Robimy co możemy. Jak świątecznie zrobiło się w sklepiku. Co to będzie po świętach :( :) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten z białymi perełkami super , odgapię , pozdrawiam dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogap ile chcesz. I zaglądaj , bo będzie ich więcej. :)

      Usuń
  13. Jako miłośniczka koronek zakochałam się w pierwszym! Pozostałe dekoracje oczywiście tez cudne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też polubiłam koronki. Zaczynam je dodawać do dekoracji skrzyneczek . Ciekawe jak by wyglądał taki wianuszek z kolorowej koronki :) Dzięki .

      Usuń
  14. Fantastyczne stroiki, wianki i talerze - podziwiam. Już pojutrze pierwsza świeca na wieńcach adwentowych zapłonie. Czas pędzi nieubłaganie, ale tu już bardzo świątecznie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Dziś mamy już nowe stroiki, zaraz się biorę do roboty i wstawiam. Kiedyś jak córcia była mała, kupowałam jej kalendarz adwentowy i codziennie po obudzeniu zjadała jedną czekoladkę. Potem sama takie kalendarze robiła w szkole, a środku były też słodkości np. żelki. Teraz dzieci z pobliskiej szkoły dostały takie czekoladkowe jako deser po obiedzie i zanim doszły do mojego sklepiku (jakieś 10m) już wszystko zjadły. :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)