Strony

sobota, 30 listopada 2013

Pracowita sobota

Pracujemy i pracujemy. Sobota od rana do wieczora. Nadrabiamy cały tydzień zajęty przez ..... pracę . 
Zrobiłam kiedyś (nie tak dawno) skrzyneczkę w kratę i bardzo mi się spodobała ta serwetka. Są na niej dwie panie. Teraz zrobiłam drugą (tą bez kapelusza) . 
Guzik okleiłam serwetką. Pamiętam, jak przy płaszczyku w kratkę (oczywiście granatowo-niebieską) miałam takie guziczki. Musiałam uważać, żeby żadnego nie urwać i nie zgubić. Dlaczego granatowo-niebieską ? Mama ubierała mnie w te kolory, bo ładnie wyglądały moje niebieskie oczka przy tej tonacji. Tak mi mówiła . 



I chustecznik zamówiony na wczoraj (no przesadzam, ale na sobotę dla Barbary) . 


Ja zrobiłam chustecznik i bawiłam się w wykończanie talerzyków na opłatek (jeszcze dalej się bawię), a Halina jeden za drugim robiła wianuszki. 






I oczywiście robota poszła z nami do domu. Więc w poniedziałek ..... :) Miłej niedzieli . :))


10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :) Halinki wianuszki są takie radosne, jak nadchodzące święta. Ciekawe czy sobie coś zrobimy :) Dzięki

      Usuń
  2. Śliczne wianki, pudełeczko w kratkę też super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś widziałam pudełko obite materiałem w kratę, bardzo podobną, był to prezent dla faceta. Moje pudełeczko jest raczej dla pań,ale... :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki . Miło mi będzie widzieć Cię częściej :)

      Usuń
  4. Obydwie Panie mają talent w łapkach. Wszystko śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgosiu . Sama nie wiem jak mi to wychodzi, bo antytalencie zawsze ze mnie było. Halina ładnie rysuje, teraz maluje i ma dar ozdabiania. I razem coś wychodzi. :)

      Usuń
  5. wow! jakie piękne wianki!! cudne :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)