Strony

wtorek, 19 listopada 2013

Nasze choinki

Nie wiem, czy już wypada słuchać kolęd, ale chciałabym aby nastrój świąteczny był w pełni. Więc nucę sobie je pod nosem robiąc albo świąteczne ozdoby, albo prezenty. Przeważnie Jingle Bells .
Dziś obie robiłyśmy choinki. 
Ja swoją ściągnęłam ze stylowi.pl - tyle, że moja jest większa, zużyłam kupę gazety i robiłam ją trzy godziny .
I to przy pomocy gilotynki. Nożyczkami zajęłoby mi to cały dzień i miałabym odciski na palcach.  

Gazety są greckie . Jest za duża i można ją pochylać w każdą stronę, ale też stoi prosto. Powinnam dać stabilniejszą podstawę . Zrobiłam ją jako ozdobę sklepu, a już się pytają ile kosztuje. Podaję im - stylowi.pl i niech sobie sami taką zrobią. Dzieciakom pomogę zrobić - dam gazety, gilotynkę i pokażę jak.  

Halina w między czasie udekorowała szyszkę i zrobiła choinkę z piórek. 




I oczywiście zapomniałam zrobić zdjęcia ukończonych bombek. Poprawię się. 

Ja skończyłam dwa pudełeczka. Jedno z damę - pastelowe kolory, koronka zabarwiona herbatą, guzik postarzały patyną. Drugie długie na druty. Już kiedyś takie zrobiłam, ale obdarowana zgodziła się na powtórzenie wzoru. Różnią się troszeczkę od siebie - środek tu pomalowany, poprzednio woskowany. Dodałam zameczek. Serwetka też zamieniona miejscami. 



W domu też usiłuję coś robić, ale wczoraj popsułam zaczętą pracę, nie mam serwetki na naprawę i jestem zła. Muszę pomyśleć jak z tego wybrnąć. Ech. :) 

21 komentarzy:

  1. Wspaniałe choinki:) Gazetowa jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe wszystko. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A wydawałoby się, że tylko powycinać kwadraciki z gazety....:) Bardzo fajna choineczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie to, że mi się tak podobała, po godzinie roboty poszła by do kosza. A tak jest i bawi wszystkich :)

      Usuń
  4. Twoje pudełeczka są bardzo ładne. Choinki też bardzo mi się podobają. Ta z piórek wygląda na bardzo delikatną i fajnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z piórek robią się już inne. Są takie puszyste, że chciałoby się dmuchnąć i polecą :)

      Usuń
  5. Choinki niezwykle pomysłowe, ale ile pracy włożyłyście......do świąt podejrzewam Was, że wykonacie jeszcze nie jedno cudo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez pracy.... nie ma nic. Nie sztuka iść do sklepu i kupić ozdobę. O ile większa frajda zrobić coś samemu . :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja szukam w sieci, ale Halina ma je w głowie :)

      Usuń
  7. Zgadzam się, że zrobienie dekoracji to duża satysfakcja. Choinki naprawdę świetne. Mogę się wprosić na obejrzenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Serdecznie zapraszam. Dziś już są nowe. Jutro Halina szykuje coś jeszcze innego.:) Stara Praga Kowieńska 8 U Pani Ali

      Usuń
  8. Nietuzinkowe , pomysłowe choinki ... mnie urzekła ta .... z piórek
    ... znajoma z dawnej pracy / kasjerka / wieszała na choince ..... nominały dawnych banknotów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banknoty... fajny pomysł. Ostatnio oglądałam tort z dolarówek. Nasze choineczki trochę tańsze. Z piórek jest już więcej, ale zdjęcia i opis jak będzie jeszcze więcej. :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Są już inne kolory i inne choinki, ale jak się zbierze więcej to pokażę. Dzięki :)

      Usuń
  10. Przepiękne choineczki, bardzo oryginalne

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)