Strony

czwartek, 7 listopada 2013

Haftowana skrzyneczka

Poproszono mnie o zrobienie skrzyneczki z obrazkiem haftu. A raczej dano mi "Polskie hafty" z obrazkiem motywu do wyhaftowania - furtka do ogrodu. Początkowo szukałam obrazu, który posłużył do zrobienia schematu haftu, ale go nie znalazłam. Musiałam zadowolić się zdjęciem wyhaftowanego obrazka.
A po taki obrazek na wieczku ? Osoba, która będzie obdarowana tą skrzyneczką, wyhaftowała sobie właśnie taki widoczek, a jej koleżanka postanowiła zrobić jej niespodziankę i podarować pudełeczko z tym motywem.
Trochę to poplątane, ale mama Michałka  i Magdy (moich ulubieńców) ma bardzo fajne pomysły i ciągle mnie czymś zaskakuje. Super rodzinka, bo tata też jest fajny,
A pudełeczko wygląda tak -

 
 
Zrobiłam też drugiego Buddę - na aukcję charytatywną FB. Trochę za szybko i wyszło tak sobie. Jednak decoupage nie można robić pod presją czasu. No trudno. Poszło.
 



Przygotowania do świąt ruszyły już pełną parą. Dziewczyny się zwijają i mam wyrzuty sumienia, że mało pomagam, ale muszę pokończyć zamówienia. Halina też. Tak więc na razie świąteczne przygotowania są w zdolnych rączkach Grażyny i Edyty.

Obiecywałam sobie, że nie będę kupowała serwetek świątecznych, bo mam ich bardzo dużo i co ? I dziś kupiłam znów bardzo dużo, to razem mam multum :)

6 komentarzy:

  1. Pudełko na hafty fajne i pomysł niezły! podoba mi się gładkość w wykończeniu :) a budda interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobał. To wydruk, więc nie ma siły, żeby nie był gładki. Trzeba się bardzo postarać, żeby go zepsuć.
      Budda, to taki odskok od ciężkiej pracy. :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł. Skrzynka wyszła świetnie i obdarowana na pewno będzie zaskoczona i zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję. Żeby tylko nie porównywała zbyt często swój haft z obrazkiem ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł z tym haftem na obrazku! Pięknie wyszedł.
    Budda bardzo ładny a na zdjęciu nie widać żadnych niedoskonałości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, już pojechał, więc co oczy nie widzą .... :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)