Strony

wtorek, 26 listopada 2013

Dziewczęce skrzyneczki

Dwie skrzyneczki dla pań, panienek, dziewczynek - słowem babskie. 
Jedna zrobiona trochę na starą. Zauroczyła mnie zielona serwetka w dziewczyny anioły. Bejca ciemno-zielona, reliefy, pozłocenia. I na koniec duże spękania i błyszczący lakier. Czyli do mnie to nie podobne, ale .... fajne . 



Druga różowo-szara. Dziewuszka na tej serwetce jest słodziutka. Znalazłam ozdobny guzik i też go przetarłam różową pastą, trochę srebrną i zostawiłam złoty środek. 



W poniedziałek rano miałam na szkoleniu dwie nauczycielki z pobliskiej szkoły na nauce robienia styropianowych bombek. Bardzo ładnie im wyszły. 



Mam im kupić kilka paczek styropianowych bombek i będą robiły z dzieciakami na świetlicy. Super. 
One robiły i ja też. Ale swoich prac zdjęć nie mam, bo tylko oklejałam, a wykończenie zostawiłam Halinie.  Na pociechę kilka jej śliczności . 


Będzie na mnie zła, bo je dziś sprzedałam, a robimy wszystko na kiermasz, ale Ona wszystko wiesza na oczach i nic nie mogę poradzić, jak przychodzą klienci i chcą kupić. Nie powiem, że mnie to nie cieszy. I ją pewnie też, ale chyba trochę mnie opitoli. 
Przez cały poniedziałek towarzyszyła mi nowo poznana znajoma z facebooka. Małgosia lubi decoupage, zrobiła przy mnie dwie duże bombki, jeden medalion i nauczyłam ją robić świecę ciepłą łyżeczką. Przyznała się, że wydała kupę kasy na kursy, ale i tak wszystkiego nie wie. O świecy metodą łyżeczki nie wiedziała. Może pomału rozkręcimy decoupagowe spotkania wymiany doświadczeń. Podobno Warszawa jest z tym do tyłu za murzynami. Zawistne jesteśmy czy co?  

14 komentarzy:

  1. Piękne są te rzeczy. A co to jest ta świeca ciepłą łyżeczką?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyrwany z serwetki wzór wprasowujesz wypukłą stroną łyżeczki w świecę. Łyżeczkę podgrzewasz nad małą świeczką od strony wklęsłej. Jak się rozgrzeje delikatnie prasujesz serwetkę przyłożoną do świecy, a temperatura robi swoje. Łyżeczkę spokojnie potem myjesz i czarny osad schodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzyneczki są świetne. Serwetka w anioły bardzo mi się podoba a całość świetnie ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę urzekające. Kiedyś miałam w ręku książeczkę dla dzieci gdzie po lesie biegały takie elfy. Ale zieleń musiałam pozłocić, bo była za ostra. Jednak bejca jest dla mnie jeszcze nieopanowana . Brak wyczucia. Kiedyś się nauczę :) Dzięki .

      Usuń
  4. Pudełka bardzo udane - szczególnie spodobał mi się relief na boczku i to złoto :)
    Masz chyba rację do do Wawy, choć jest kilka fajnych babek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relief kurczę jest zawsze ten sam. Nie mogę dorwać w mojej hurtowni jakiegoś fajnego, a nie chce mi się wydawać kasy na zakup internetowy czy zakupy w hobby sklepach. Ja akurat znajome Warszawianki spod Warszawy mam super, a swoje uwagi znam tylko z opowiadań . :)

      Usuń
  5. Skrzyneczki są zachwycające.... bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Mam nadzieję, że na kiermaszu się też spodobają . :)

      Usuń
  6. Przecudne skrzyneczki, bombki również:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Edytko. Moje bombki to zabawki przy Twoich. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko się cieszyć że decu schodzi jak 'ciepłe bułeczki' a reliefy też mi się podobają - szkoda tylko że szablony są takie drogie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ciągle myślę jak je robić domowym sposobem . Decu jak ma cenę na normalna kieszeń schodzi :)

      Usuń
  9. Fantastyczne skrzynki !!!
    Bombki, medaliony - cudne. Powodzenia na kiermaszu.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, mam nadzieję, że się uda. Chociaż z drugiej strony mamy tyle pytań do klientek, kiedy będziemy sprzedawać te rzeczy, które robimy na ich oczach. Ciągle mówimy, że po kiermaszu. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)