Strony

sobota, 16 listopada 2013

Dużo się dzieje

Ale z nas robotne dziewczyny. Halinka śmiga bombki, ja skrzyneczki, podkładki pod kalendarz, ramki i inne drobiazgi. Mnie już bolą plecy, szyja . Aby do  świąt . 
Pracownia Mikołaja wygląda tak - 



Dziś jest już tego wszystkiego więcej, ale zapomniałam telefonu . U mnie blat mniejszy, więc zdjęcia robię pojedynczo. A trochę się tego nazbierało. Wszystko szykujemy na kiermasz w Legionowie. Do 6-go mamy jeszcze trochę czasu, ale to może być złudne. 

Pudełko na herbatę w moją i Haliny ulubioną serwetkę. Bardzo lubię bawić się farbą przy dorabianiu tła. 



I druga nasza serwetka do wszystkiego. Cokolwiek się w nią zrobi wychodzi fajnie . Będę robiła w nią niciarkę, ale dopiero na święta.


Znalazłam ze starych zakupów trzy rameczki. Miałam jedną zabrać dla siebie, ale w końcu wymyśliłam inną do niebieskiego grzybka. 



Niebieski grzybek to taki mały przerywnik między decoupage a decoupage. 

Kupiłam kalendarze zdzierane i przypomniałam sobie, że panie prosiły o podkładki do powieszenia lub postawienia. Te tekturowe szybko się psują. Nabyłam więc drewniane (ze sklejki) i puściłam wodze fantazji. I każdemu inne się podobają. 







I kasetka na dwie talie kart. 





Szkatułka dla kogoś kto lubi konie. 



Obie są bejcowane u dołu, a obrazki postarzałe. 

Dziadek do orzechów nareszcie w odpowiednią serwetkę. 



Oprawiłam też małego ptaszka, którego kiedyś wyhaftowałam. 


 Jutro nowy dzień i nowe prace do wykończenia. Ale może znajdzie się czas na kino. Dawno nie byliśmy, co jest u nas niespotykane. 




27 komentarzy:

  1. Wszystkie prace są wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo. Mam nadzieję, że innym też się spodobają :)

      Usuń
  2. Piękne prace! A kiermasz to w tym Legionowie pod Warszawą? Napiszesz coś więcej? Mieszkam w Nieporęcie więc chętnie odwiedziłabym kiermasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiermasz w Legionowie pod Warszawą - 6-7.12.2013 w godzinach 10-18 . Piątek i sobota w Ratuszu Miejskim. Zapraszamy. Mój stolik oznaczę napisem U Pani Ali :) Obok nas będzie koleżanka z Babskiego Hobby, która mnie w to wkręciła i wiem, że też będzie miała wspaniałe prace. :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Halina bawi się tą pracą jak dziecko. Ja już trochę chłodnym okiem oceniam - wyszło czy nie wyszło. Ale są prace, które bym zabrała i nikomu nie dała. :)

      Usuń
  4. Ależ piękności w Waszym warsztacie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miał być tylko sklepik. Teraz czasami wchodzi ktoś, patrzy ma mnie z pędzelkiem i pyta czy nie przeszkadza w malowaniu. Dzięki :)

      Usuń
  5. Ale z Was obrotne kobiety!!! Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko Ty wiesz, że jak już zacznę to robota mi się w rękach pali. Zresztą Ty też tak masz :) A w Twoim sklepiku też cudeńka .

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki, chociaż ja nie wiem skąd mam być zdolna. Zawsze z plastyki siostra za mnie wszystko robiła, a z techniki tata. Halina ładnie rysuje, a teraz zaczęła malować. Może da mi prace do pokazania :)

      Usuń
    2. ... bo to uśpione talenty wtedy były a teraz jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zostały ' obudzone ' :)))

      Usuń
    3. Oj, żeby tak więcej się obudziło.... :)

      Usuń
  7. Oj się dzieje, wszystkie prace cudowne, widać ze święta nadchodzą :) Ja zeby poczuć choć trochę klimat świat włączam piosenki świąteczne i lepię aniołki :) Pomaga się nastroić :) u mnie duuuużo większy bałagan przy pracy :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ja też muszę włączyć muzykę świąteczną, bo zacznę śpiewać na głos, a wtedy klienci pouciekają. :) Aniołki , ach. Ślicznie je robisz :)

      Usuń
  8. Ojojoj piękne rzeczy, chustecznik chyba odwzoruj, bo mam taka serwetkę, dziadek do orzechów świetny, wszyszy obdarowani będą szczęśliwi:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie raz będę miała tę serwetkę w ręku. Nawet teraz już coś w nią robię. Każda rzecz w tę serwetkę zrobiona będzie fajnie wyglądała. Są takie serwetki. Dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
  9. Nie mogę się napatrzeć na Twoje prace. Są śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Ale ja jestem tylko amatorką bawiącą się z klejem i papierkami. :)

      Usuń
  10. Cudne rzeczy, ale pudełeczko na herbatkę prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie bardzo lubimy tę serwetkę . Staram się, żeby każde pudełeczko czymś się różniło, choć trochę staje się to trudne :)

      Usuń
  11. Ale dużo pięknych rzeczy do podziwiania!!!! Bardzo lubię motyle, więc chustecznik podoba mi sie chyba najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwetkę w czarnego motyla lubią chyba wszyscy. Dobrze, że ja też. Dzięki :)

      Usuń
  12. Same wspaniałości u Ciebie a na taki kiermasz to bym się chętnie wybrała tylko troszkę za daleko, pozdrawiam cieplutko):))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa jak będzie. Ja też muszę troszeńkę dojechać, ale mam tam na miejscu koleżankę z Babskiego Hobby i u niej zabunkruję trochę rzeczy . Dzięki za odwiedziny i miłe słowa zwłaszcza od Ciebie :)

      Usuń
  13. Bardzo oryginalne podkładki pod kalendarze i piękna ozdoba domu.

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)