Strony

niedziela, 10 listopada 2013

Candy na prawie 150 - tkę obserwatorów

Hurra!!!!!!  już coraz bliżej do świętowania . Jest mi bardzo miło, że już prawie 150 osób przyłączyło się do obserwowania mojego bloga. Nie chcę czekać i .....

Zapraszam  na Candy . I znów będzie to niespodzianka. Prezent już trochę świąteczny . 

Czas trwania do 06.12.2013 r. Chyba fajna data . 

Zasady chyba wszystkim znane . 

1. Wpis pod postem wyrażający zgodę na zabawę
2. Możesz dołączyć do obserwatorów mojego bloga, ale nie       koniecznie (wtedy zostaw e-maila)
3. Umieść banerek o moim candy na swoim blogu , jak masz     FB udostępnij informację
4. Znając moje prace można napisać co mogę zrobić 

Dobrej zabawy . 


Candy U Pani Ali do 06.12.2013

47 komentarzy:

  1. Gratuluję, całkiem fajna okazja do świętowania :)
    Zaryzykuję i idę na pierwszy ogień :)
    Jak niespodzianka, to niespodzianka, oczywiście coś z decu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja z miłą chęcią się zapisuję. Uwielbiam niespodzianki, więc z każdej jednej rzeczy się ucieszę, tym bardziej że robisz śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłoby grzechem nie spróbować. Staje więc w kolejce i liczę na szczęście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie było by mieć Twoją pracę w domu,więc staję w kolejce,pozdrawiam
    dorisek39@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cichutko staję w kolejce i czekam na łut szczęścia. Może to do mnie uśmiechnie się los:).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się - jakby udało mi się to zdam się na Ciebie, bo wszystkie Twoje prace są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i oczywiście się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się ustawiam. Twoje prace bardzo mi się podobają, więc nie jest ważne co będzie nagrodą, bo wszystkie są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też ,ja też,może będe miała szczęście

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością dołączam jako 149ta obserwatorka do bloga oraz do zabawy :) Pozdrawiam serdecznie :)
    http://justmycraft.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również się przyłączam, polowałam na 150 i upolowałam z czego się bardzo cieszę, bo to fajna liczba :) A zrobić możesz chustecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja tez się ustawię w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie stanę w kolejce, gdyż obserwuję od dawna i z przyjemnością tu zaglądam.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. O i 13 komentarz już zajęty:) No to następna jestem w kolejce:)
    Gratuluję kolejnej pięćdziesiątki:)
    Jak niespodzianka to niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję tylu wielbicieli , chetnie się zapisuję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  16. oczywiście się zapisuje :) co do zrobienia liczę na niespodziankę ;) pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  17. zapisuję się,spróbować warto,pozdrawiam
    http://justka145.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wzrastającej liczby obserwatorów. Oczywiście zapisuję się na niespodziankę,Mikołaj z pewnością coś fantastycznego przyniesie:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również zapisuję się do zabawy:) Banerek umieszczam na blogu: http://mevosa.blogspot.com
    Robisz tak śliczne rzeczy, będzie mi niezmiernie miło jeśli w przypadku wygranej dostanę choćby najmniejszy drobiazg:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam,jak mozna to ja z radoscia sie zapisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. chętnie wezmę udział w zabawie! miło mi poznać tak ciekawy blog!

    OdpowiedzUsuń
  22. Same śliczności na Twoim blogu... Pozdrawiam (annaziobrowska@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne rzeczy robisz, obserwuję co nqjmniej raz w tygodniu z zachwytem. Nie mam bloga, coś tam sobie dłubię ale nie tak cudnie jak Ty. Jeśli udało by mi się coś Twojego mieć byłabym szczęśliwa. Mój adres: maria.sobczynska2010@gmail.com. Pozdrawiam ciepło tak jak ciepłą kobietą jesteś. Maria

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie widzę tu siebie,to spieszę naprawić błąd i przyłączam sie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam niespodzianki, więc muszę sie zapisać:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :)
    Banerek : http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Wszystkie prace które obejrzałam są tak piękne, więc jestem pewna, że cokolwiek bym nie otrzymała to będę ogromnie szczęśliwa :) Pozdrawiam cieplutko :)
    http://trojandowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę szybko kolejnej 50 obserwatorów i komentatorów :-))) Ucieszyłaby mnie bombka decu skoro ma być to świąteczne candy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja także zapisuję się na twoje piękne candy

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też się piszę. Trochę późno, ale lepiej późno niż wcale. Może akurat? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana Pani Alu, oczywiście że zapisuję się do zabawy :) Znam Pani pracę ale chciałabym niespodziankę, jeśli w ogóle uda mi się wygrać :) Udostępniam oczywiście na blogu i fb :)
    Pozdrawiam ciepło
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  32. http://zadanie-na-5.blogspot.com/2013/11/zapraszam-na-candy-u-pani-ali.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolejnych setek wiernych i aktywnych obserwatorów życzę. Staję w kolejkę i po cichu liczę na kilka łutów szczęścia w losowaniu.
    Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Biorę udział i zapraszam do mnie na mikołaja :-)
    http://fabulous-christmas.blogspot.com/2013/11/mikoaj.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Staje do zabawy i ja. Bloga nie posiadam więc zostawiam maila: nina-c@wp.pl
    Pozdrawiam,
    Nina

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapisuje się i ja:)
    Banerek na http://rozanyzakatek90.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja się również zapiszę. Właśnie oglądam Twoje cuda - przepiękne! Trafiłam tu z forum Nasze hobby - od serwetek bożonarodzeniowych ;).
    Zostanę na dłużej na pewno.
    Szkoda tylko, że na zdjęciach nie widzę wszystkich szczególików ;)
    A dekupaż dopiero oswajam - czytam, oglądam i czekam na próby jak mi się remont w domu skończy.
    Pozdrawiam ciepło :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu mogę na Naszym Hobby na PW wysłać Ci nieobrobione zdjęcia. Dzięki za udział w zabawie :)

      Usuń
    2. Dzięki, na razie pooglądam sobie wcześniejsze prace.
      PS. Moja córcia też ma Ala na imię :)

      Usuń
  38. Gratulacje! Blog kwitnie ;)
    Obserwuje Łucka, t.awanturnica@gmail.com
    banerek na gatki-szmatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Piszemy listy do Mikolaja, ale zawsze najprzyjemniejsze są trafione niespodzianki!
    Niespodzianka od Ciebie będzie trafiona, bo znam Twoje prace ;-)
    CHCĘ!

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się również :)
    Obserwuję jako: Mrs.Rose
    Banerek na blogu: http://theloth.blogspot.com/
    E-mail: mroczka85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ oraz zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Podziwiam prace od dawna, z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o upominku wykonanym Twoimi rękoma.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję - Terenia.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę radosnego Adwentu.

    OdpowiedzUsuń
  43. takie tajemnicze candy sa superowe wiec sie zapisuje i oczywiscie banerek u mnie no i obserwuje rowniez :)

    OdpowiedzUsuń
  44. gratuluje, i wcale sie nie dziwie, ze liczba obserwatorow wzrasta - sliczne prace tworzysz :)
    w razie ewentualnej mojej wygranej poprosilabym o niespodzianke :D
    banerek wisi na fioridifantasia.blogspot.it
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłąszam się wielką chęcią
    na szczęscie zdązyłam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)