Strony

wtorek, 29 października 2013

Jesienne klimaty

Za chwilę Pierwszy Listopada. Jedni uważają, że to smutny dzień, inni mają okazję spotkać się z bliskimi, powspominać tych których przyszli odwiedzić na cmentarzach . Kwiaty, które przynosimy tak naprawdę niekiedy nie są dla nich (światełko tak!) . Mam ciocię, która ma zawsze wizję koloru kwiatów i jak się przyniesie coś nie po jej myśli jest bardzo nie zadowolona. Któregoś roku słyszałam rozmowę dwóch pań i jedna skarżyła się drugiej, że obecna żona jej byłego męża wyrzuca wiązanki, które są od innych (czytaj innych kobiet). Wyrzuca, bo są ładniejsze - stwierdziła ta była. Czy jest to ważne, która ładniejsza, droższa? A może wystarczy ulubiony kwiatek ? Ja mojemu przyjacielowi często zanoszę tylko jedną różę. Lubił je bardzo. Mojemu tacie zostawiamy gdzieś z boczku papierosa. Mama lubiła wrzosy i któraś z nas zawsze o tym pamięta. Tata Miśka był Grekiem i ja staram się żeby kwiaty były niebieskie, biało-niebieskie, światło też miało niebieski klosz. I robię tym razem to dla siebie, bo On wolałby goździki, które bardzo lubił. 

Klienci przeważnie określają kwotę i prosimy ich żeby powiedzieli w jakim kolorze. Dobór kwiatów to już Haliny domena . Dużą popularnością cieszą się wianuszki. Jutro i pojutrze będziemy miały co robić, ale już dużo zrobiłyśmy (czytaj Halina zrobiła - ja robię na razie tylko zdjęcia) . 












Nie zapominamy o decoupage. Kilka drobiazgów się zrobiło. 














Już powoli idą Święta. Listopad będzie już pod ich wpływem. Część zrobionych rzeczy idzie na zaplecze. Jedne będą na kiermasz, inne do netu, jeszcze inne pojadą do Grodziska i trzeba pamiętać o najbliższych . Już się pogodzili, że dostają wytwory moich rąk. Ale w tym roku będą i inne prace - Haliny, Edyty i Grażyny. :)  

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Halinka naprawdę potrafi wyczarować coś niezwykłego. Na pewno takiego samego stroika czy wiązanki nie będzie nigdzie :)

      Usuń
  2. śliczne wianuszki ja ze swoim utknęłam w martwym punkcie - ale może na święta uda się :)
    Alu w tym coś chyba jest , nie chciałabym np. dostać na urodziny lub imieniny chryzantemy - sama kupię gdy zobaczę piękną żółto-pomarańczową do wazonu;
    wiesz , różne mity i legendy ' chodzą ' i uprzedzamy się może niepotrzebnie ale ....
    wszystkie prace decu śliczne ale dziś moim faworytem jest taca z ważką :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobisz na pewno. Ja dziś biorę się za wianuszki . Potrzebuję ich 6 i sama je muszę zrobić, bo Halinka wykańcza wiązanki dla klientów . :) Ważka jest mają ulubioną serwetką, a turkusowo-niebieska bejca jest super. Można ją trochę zgasić białym. :)

      Usuń
  3. Bardzo dużo tych prac i wszystkie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. D Z I Ę K U J E M Y ! Zawsze miło mi czytać, że się podobają masze "wypocinki" ")

      Usuń
  4. śliczne najbardziej mnie urzekły babeczkowe podkładki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakowite. Podarowałam je Grażynie (klientce) malującej mi kocie łapki i myszki na serwetniku. Ma dwie słodkie wnuczki i mam nadzieję, że spodoba mi się herbatka u babci z kubeczkami na tych podkładkach. Staram się znać losy moich rzeczy. Nie zawsze to się udaje, ale te, które przypadły mi do serca wiem gdzie i do kogo trafiają. :)

      Usuń
  5. Co za talent! Piękne rękodzieła!
    zapraszam na candy serwetkowe do mnie : http://skoknaszafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy. Najbardziej boleję nad tym, że Halina nauczyła się decuopage i tworzy, a ja patrzę i patrzę jak ona robi cuda z kwiatów i nic.
      Na candy już się piszę . :)

      Usuń
  6. My księgowe musimy gdzieś albo jakoś odreagować stres, podziwiam Twoje pasje, chętnie poobserwuję Twoje poczynania, pozdrawiam Beata:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Księgową. Decoupage jest wspaniałe na stres. Szkoda, że to siedzące hobby, chociaż w sklepiku często dekoruję na stojąco. Super hobby. Dzięki za odwiedziny. Zawsze serdecznie zapraszam. Niedługo święta i candy będzie na pewno. :)

      Usuń
  7. Przecudne prace :))) Urocze wiązanki i stroiki :))) Same śliczności potworzyłyście :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się buźka uśmiechała do tych wariacji kwiatowych Halinki. Jeszcze parę prac pokażę. :)

      Usuń
  8. Podkładki pod kubeczki są urocze. Uwielbiam słodkie babeczki, są idealne do herbatki. :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)