Strony

sobota, 5 października 2013

Czarno-biała MM cd.

Dziś wspaniały dzień. Obudziło mnie słoneczko, leniwie się w łóżku leżało. Ale koty wyczuły, że pani nie śpi i zaczęły dobijanie do drzwi. Jeść ! No to im dałam, a co mi tam. Wróciłam jednak do wyrka budzić Miśka. Udało się i było miło. Śniadanko już było w pełnym słońcu. 
I do pracy. Pod sklepem czekała już młoda dama z mamą. Zakupiły karton na latawiec, a z rozmowy wyszło, że dziewczyna ma dusze artystyczną. Może coś nam zrobi na kiermasz.
 O właśnie, weźmiemy udział w kiermaszu w Legionowie. Dzięki Doti. Wszystkich zapędzam do roboty. Na razie jesień i Halina znów uplotła wieniec z kasztanów . Jak znów powisi tak krótko to nie wytrzymam. Poprzedni tak szybko zniknął. :( 


Ja kończę resztę zamówienia na kilka drobiazgów z MM . Chustecznik już pokazałam, teraz kolej na pudełeczko i ramkę na zdjęcia. Pozostaną do zrobienia doniczki. Właśnie zapomniałam je namoczyć. Jutro to zrobię. 







Lubię te czarno-białe serwetki z MM czy z Paryżem, Londynem i całą resztą. Fajnie się robią. 
Zrobiłam coś jeszcze, ale to potem mogę pokazać. Jakiś regulamin czy coś. Powiem,  że coś szklanego i grzybowego . :) 

5 komentarzy:

  1. Wianek jest piękny. Też pewnie szybko się rozejdzie:) Bardzo ładna i elegancka skrzyneczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama bym go przygarnęła, ale dostałam po łapach. Skrzyneczka prosta, ale taka chyba dla młodej dziewczyny jest najfajniejsza. Tak oceniły moje dziewczynki ze sklepiku. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Aluś wianuszek cudny! Halinkę uściskaj ode mnie, ogromnie lubię jej kompozycje.

    Skrzyneczka z MM ma swój urok i elegancję. Też lubię ten motyw. Zrobiłam z nim dwa pudełeczek, co u mnie jest ilością niemal hurtową ;D

    Aluś melduję Ci, że pojawił się też post, u mnie, z Twoim candy. Wybacz proszę opóźnienie.

    Ściskam czule :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzyneczkę Halina sprzedała, mówiąc - Ala zrobi nową i muszę zrobić nową .Ale może zrobię inną, ten sam temat ale inaczej. Halina czyta mojego bloga i bardzo dziękuje za uznanie i miłe wpisy. Ja też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasztanowe ozdoby to hit jesieni, ale ja mogłabym patrzeć na nie w ogorodzie przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)