Strony

niedziela, 6 października 2013

"Bajka"



Chyba się starzeję. Wyciągnęłam notesiki z wierszami. Niektóre ckliwe, płaczliwe, inne śmieszne. I ten jest właśnie taki.


Bajka



To było jak w bajce
Brzydkie kaczątko
I zrób to, zrób tamto
I była zła baba, co domek
Z piernika miała i nic nie dała.
Czyhały na nie wilki
W babcie zamienione
i czarownice na miotłach (odrzutowych) .
Była i milutka lecz zaginiona dziecinka...
I więcej nikogo, kto by trzask abrakadabra.

Rosło kaczątko z brzydkiego w piękne
Spotkało miesiączków w noce piękne
I schło z tęsknoty za piernikami
Do lasu nie chodziło ze strachu
przed babciami
Wycieczki omijało bokiem
I pieniądze chowało za stanikiem

Lecz razu pewnego (widać nadeszła chwilka)
Znalazła małego motylka
Trach, abrakadabra
I królewicz staje
Dwornie się skłania
I co na to kaczątko ?

Kwa, kwa, kwa ....



1976

5 komentarzy:

  1. Alu, to Ty pisałaś ? jeszcze jeden ale ukryty talent ?
    a my nie starzejemy się :) to tylko nasze dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, to było 37 lat temu. Mam tego trochę więcej i jeszcze Was uraczę. Oj lubiłam pisać. :)

      Usuń
  2. Przeczytam mojej wnuczce Alicji!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malgosia Kopczynska

      Usuń
    2. Dzięki,. :) Żałuję, że przez głupotę straciłam napisane przeze mnie opowiadania. Oj niektóre były fajne. Od harlekinów po bajki (takie trochę nowoczesne. :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)