Strony

piątek, 27 września 2013

Coraz dłuższe wieczory

W sklepie królują podręczniki, zeszyty, długopisy, kredki. Nauczyciele na zebraniach rozdają karteczki co dziecko musi mieć do zajęć plastycznych . Idąc z zebrania mamy, a czasami tatusiowie i robią od razu zakupy. A ja robię wielkie oczy czego sobie szkoła życzy. Lepiej nie mówić. Powoli kończy się sprzedaż podręczników. Część z określonych wydawnictw już trzeba było odesłać do hurtowni. Pozostałe za parę dni. Potem będzie zamawianie po jednej, dwie brakujące książki i jeżdżenie po odbiór, bo minimum przywozu nie będzie osiągalne. Samo życie.
Dobrze, że już jest trochę czasu na lubione zajęcia. Halina robi decoupage cały czas, a ja dopiero teraz odnajduję w sobie chęć do wyklejania. Nie ukrywam, że o urlopie już dawno zapomniałam i jestem zmęczona.
Ale prace mamy bardzo kolorowe i chyba jeszcze letnie.









Szafka w safari i wieszak na papier zrobione są przez dziewczynę, która dwa lata temu uczyła się dwa temu decoupage razem ze mną . I robi tylko dla siebie. Szalona dziewczyna. Nie boi się kolorów, łączenia czasami od "czapy". Bawi się serwetkami. 








21 komentarzy:

  1. Piękna kolekcja, która jest takim przejściem z pory letniej na złocistą jesień:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może świeczniki są już zimowe, ale trzeba już się szykować, bo klientki zaczynają pytać o świąteczne duperelki. :)

      Usuń
  2. Wszystkie prace są piękne. Aż trudno się zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ja mam mówić ? Jak oddaję gotową prace to najpierw ją wygłaszczę, wychucham i z ciężkim sercem sprzedam . Dzięki :)

      Usuń
  3. Piękne te Wasze prace, wszystkie mi się podobają. I muszę powiedzieć, że świetnie Wam to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się fajnie pracuje z dziewczynami. Teraz Halina i Grażyna (jedna z moich klientek, a teraz koleżanek) postanowiły malować. Niedługo może będą mogła pokazać ich prace.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jak patrzę na zdjęcia to nie oddają niekiedy prawdy, ale czasami uda się pokazać rzeczy w lepszym świetle :)

      Usuń
  5. ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΟΜΑΤΙΑ!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει η δουλειά μου. Σας ευχαριστώ.

      Usuń
  6. A co można mówić o Twoich pracach? My to tylko przyklejamy kawałeczki serwetek, bawimy się jak dzieci w wydzieranki . A Twoje prace to wyższa szkoła jazdy. Nie wiem kiedy się odważę spróbować pergaminu. A kręci mnie strasznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy!!! Widzę, że wena wróciła i to z pompą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wena jak wena, ludzie zapędzili do roboty. Super Ci wyszło biureczko :)

      Usuń
  8. Wszystko takie cudne, że aż nie wiem co podoba mi się najbardziej! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Recenzujesz książki po które nie sięgam. Może jednak się skuszę :)

      Usuń
    2. Mnie oczywiście słoiczki!

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)