Strony

środa, 21 sierpnia 2013

Roczek blogowania - CANDY

Nie wiem kiedy zleciał ten ROK. Rok temu 25-go sierpnia rozpoczęłam blogowanie. Pomogła mi w tym Edyta - Jabłonnie. Nauczyłam się sporo, ale dużo rzeczy dotyczących bloga jest dla mnie jeszcze czarną magią.
Za to inne blogi !!!!!!!!!! 
Czytam je z prawdziwą przyjemnością. Jeszcze z większą oglądam Wasze prace. Macie tyle pomysłów .

Chcę coś Wam podarować za ten rok spędzony z Wami. Może Wam się spodoba. 

Zegar - wspomnienie lata, talerz też z nad morza, muszle z nad morza (ale nie Bałtyku) i serwetki też o tematyce wakacji (na zdjęciu nie są wszystkie) . Oprócz muszli i serwetek reszta ręcznie robiona. 

Zasady zabawy standardowe - 

1) można mieć bloga albo nie (zostawić namiary e-maila)
2) można mnie poobserwować (miło mi) albo nie
3) proszę wpisać się jeśli nagrody się podobają (było by miło numerować wpisy)
4) podlinkować na swoich blogach moje Candy 

Zabawa trwa od 25.08 od dnia mojego pierwszego wpisu rok temu do 09.09 do dnia moich 55-tych urodzin . 
Zapraszam serdecznie . Urodzinowo jakaś niespodzianka się trafi :) 


25.VIII - 09.IX










41 komentarzy:

  1. No to jestem pierwsza,nagroda super i WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO z okazji urodzin i prowadzenia bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Elu za życzenia. Znikło Twoje zdjęcie o)

      Usuń
  2. 2. Wszystkiego najlepszego z okazji przyszłych urodzin. Gratuluję też rocznicy blogowania. Rameczka jest śliczna. Chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojeju gratuluję , gratuluję , gratuluję ;) Przepiękna rameczka, muszelki są takie piękne i bardzo przypominają mi o tak szybko niestety upływających wakacjach ;) Zapisuję się koniecznie ;) Banerek już na blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej!!! Wszystko do mojej łazienki! Pewnie, że staje, a banerek troszkę później, bo trzeba na targ po buraczki. Pa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz doczytałam, że jesteś moją rówiesniczką, więc tym bardziej mi miło. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Gratuluję roczku i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)

      Usuń
  6. ustawie się i ja :) życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i kolejnych lat blogowania ;) pozdrawiam serdecznie Edyta

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam morskie klimaty, wszystko śliczne, więc z chęcią biorę udział:)
    Obserwuję jako regardless, a mój email to: sylwia1906@o2.pl
    Życzę kolejnych lat blogowania, bo jest tu na co popatrzeć i szczęśliwych przyszłych urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  8. 8. (jeśli dobrze policzyłam) Serdecznie gratuluję roczku! Prezenty piękne, więc staję w kolejce, życząc wielu następnych rocznic blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję roczku , życzę dalszego blogowania , staję w kolejce z miłą chęcią , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję roczku , życzę dalszego blogowania , staję w kolejce z miłą chęcią , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję roczku , życzę dalszego blogowania , staję w kolejce z miłą chęcią , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudności, z ogromną chęcią zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście zapisuję się!
    Życzenia Małolato będę składać we wrześniu;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Edyta z Pracowni Jabłoniee to prawdziwy skarb - mnie też bardzo dużo pomogła.
    A Tobie składam najlepsze życzenia z okazji urodzin i zapisuję się do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Edytę zawsze można liczyć. Dzięki za życzenia :)

      Usuń
  15. Dziewczyny bardzo dziękuję za Wasze miłe słowa, ale moja pomoc była niewielka, same tworzycie Wasze strony i są one wspaniałe. Candy nie przegapię, bo prezenty są śliczne. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście gratuluję roku, a urodzinowe życzenia złożę w stosownym czasie:)

      Usuń
  16. 15. Wielu, wielu jeszcze lat twórczych, i nie tylko, uniesień Ci życzę, moja droga. Niech radość z tego, co robisz Cię nie opuszcza, a wena kipi zawsze w nadmiarze. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję się i ja :). Piękne candy przygotowałaś, wymarzone dodatki do ozdoby łazienki.
    Cieplutko pozdrawiam i serdecznie zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj, wszystkiego najlepszego:)A na te pieknosci i ja sie zapisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. 18. Zbieram nadmorskie wspomnienia, a że w tym roku nie udało się nigdzie wyjechać, chętnie podkradnę Twoje ;) Ściskam urodzinowo i życzę kolejnych piątek wypełnionych weną twórczą ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. 18. Zbieram nadmorskie wspomnienia, a że w tym roku nie udało się nigdzie wyjechać, chętnie podkradnę Twoje ;) Ściskam urodzinowo i życzę kolejnych piątek wypełnionych weną twórczą ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze, dużo zdrowia, wielu inspiracji twórczych oraz wytrwałości w prowadzeniu bloga. Z przyjemnością dołączam się do zabawy. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. 21. Z wielka przyjemnością wezmę udział w zabawie :) Wszystkiego najlepszego z okazji roku !
    podlinkowany banerek na blogu
    // http://ingasz.blogspot.com //

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję pierwszej rocznicy bloga i życzę jeszcze wielu tak owocnych lat oraz dużo przyjemności z blogowania:)
    A także życzę wszystkiego naj, naj, naj z okazji urodzin, które będą już za 3 dni:)
    I oczywiście z radością wkomponuję się w kolejkę po te morskie wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z gratulacjami i życzeniami zjawię się w odpowiednim terminie.
    Piękny prezent przygotowałaś; z wielką nadzieją i przyjemnością o nim pomarzę.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. 24. gratuluję pierwszego roczku oraz życzę spełnienia marzeń z okazji urodzin :)
    ustawiam się w kolejce po te cudeńka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje pierwszej rocznicy:) Zapisuję się na Candy:)


    Scooby Doo dziś robi śmieszne minki,
    głośno śmieją się Muminki,
    Żwirek i Muchomorek śpiewają wesoło,
    Puchatek z Prosiaczkiem tańczą wokoło,
    bardzo radosne są Gumisie,
    buziaczki przesyłają też Teletubisie,
    tylko Śnieżka się dziwi bo o niczym nie wie,
    Bambo wyjaśnia jej wszystko siedząc na drzewie,
    gdy się tylko o urodzinkach ... dowiedziała,
    również jak Smerfy świetny humor miała!

    OdpowiedzUsuń
  28. nr 26
    gratuluję rocznicy w blogowaniu:)i ustawiam się w kolejce po te piękne prezenty,które przygotowałaś:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. nr 27
    Gratuluję roczku:) Z przyjemnością dołączę do zabawy:) Wspaniałe prezenty przygotowałaś z nutką lata, którą można zachować na cały rok:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)