Strony

wtorek, 20 sierpnia 2013

Dostałam prezent

Jakiś czas temu brałam udział w Candy Edyty PEE  http://nitkapanipee.blogspot.com/ .  Nie wygrałam, ale Edyta postanowiła mi przysłać własnoręcznie wykonane ozdoby - ponieważ byłam pierwszą obserwatorką jej bloga. 
Jedna  z ozdób zwiśnie przy łóżeczku mojego ciotecznego wnuczka (bardzo się podobała jego siostrzyczkom) . 


Mam nadzieję Edytko, że nie obrazisz się za to. Aleksander będzie na pewno bardzo zadowolony z takiej ślicznej dekoracji. 
Druga, to trzy połączone ze sobą serducha. Idealnie wpasowały się w wąski kawałek murku przy oknie.  Teraz jak siedzę przy stole mam je przed oczyma i bardzo często mój wzrok z prawdziwą przyjemnością się na nich zatrzymuje. Są niebieskawe i bardzo ślicznie wyglądają na błękitnej tapecie. 


Były w paczuszce i łakocie (szybko skonsumowane) i herbatki (ta z dodatkiem zielonej kawy pycha) i dostałam długopisy (szkoda, że teraz nie mogę tego nimi pisać) i serwetki do decoupage (bardzo mi się przydadzą) 


Bardzo Ci Edytko dziękuję. 

Ps. Straciłam jednego obserwatora . Chyba nie lubi Queen 
;( '

1 komentarz:

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)