Strony

piątek, 26 lipca 2013

Hej ho do pracy .... chyba oszalałam

Wcale nie chce mi się pracować i to na całym froncie. Nie chce mi się wstawać, sprzątać, gotować i robić COKOLWIEK . 
Nawet decoupage . Zrobiłam tylko trzy prace, jedną chyba dla zabicia czasu, drugą dla przyjaciółki a trzecia to mini praca.  
Świnki dostałam w prezencie i zrobiłam je chyba żeby nie wyjść z wprawy. Oczywiście żartuję.





Kota zrobiłam dla przyjaciółki . Ewa przejeżdża do Polski raz na rok i staram się zawsze obdarować ją kolejnym kotem. W ubiegłym roku był to zegar. Teraz zobaczyła robiony przez Halinę wazon w maki i powiedziała, że maki jej się podobają (mam nadzieję, że nie mówiła tego z grzeczności i że lubi maki naprawdę) . 




Może dorysuję mu mordkę, ale nie wiem. 
Doniczki dostały tylko farby, zrobiłam małe przecierki i potem lawendę. Drobiazgi . 


Za to Halina nie próżnowała. 






I pokazała zaprzyjaźnionej klientce jak to się robi i wyszły takie cacka.










8 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace. Kot jest rewelacyjny. Ale najbardziej podoba mi się wazon z makami. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. czasami tak jest że "się nawet nie chce niechcieć" :)
    a prace śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Kot przeuroczy:) Wszystkie prace bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne,ja bym dała kotu mordkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności nam pokazujesz. Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę same śliczności! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne wiadereczka i jaka słodka doniczka w biedronki. Co kolejna praca, to piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)