Strony

sobota, 1 czerwca 2013

Własnoręczny album

Własnymi "ręcyma" udekorowałam bazę albumu . Dam go jako prezent  na ślub mojej siostrzenicy. Mam nadzieję, że nie ma czasu czytać mojego bloga. Przyjmuję z pokorą wszystkie słowa krytyki, rady i porady. Sama mam mieszane uczucia. Podoba mi się, ale...  Zobaczcie sami. 


Okładka z przodu


Okładka od środka


Album ma 24 kartki i nie miałam pomysłu jak tyle kartek szybko i ładnie ozdobić . Nakleiłam tylko serduszko na dole każdej strony. 

Tylna okładka od środka



Tylna okładka na zewnątrz 


Teraz siedzę nad albumikiem z okazji chrztu dla jej synka. 

11 komentarzy:

  1. Album wyszedł znakomicie , na pewno sie spodoba :)'

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszedł,mnie się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będzie się podobał; a może dwa przytulone serduszka na dole strony ?
    na pierwszej fotce fajna ta ażurowa " ramka "

    OdpowiedzUsuń
  4. Album jest świetny. Ja niestety nie otrzymałam podobnego, ale każda rzecz, w którą wkłada się serce przy tworzeniu ma dla mnie bardzo dużą wartość. Młoda para na pewno doceni album:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudowny, ja bym była zachwycona takim prezentem:) Będzie wspaniała pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urzekły mnie ptaszki na tle nutek - są słodkie.
    Album - rzadko spotykany prezent, bo zrobiony własnoręcznie i specjalnie dla Młodej Pary. Z tego powodu uważam, że będzie wspaniałą pamiątką. Mnie bardzo się podoba.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna pamiątka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest wyjątkowy. Z pewnością się ucieszą! :)Z mojej strony nie ma uwag. :D

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)