Strony

wtorek, 25 czerwca 2013

Tydzień do urlopu !!!!!!!!

We wtorek, za tydzień już będę w Salonikach. Uff już mi gorąco. Mój Misiek ma korzenie kreteńskie . W ubiegłym roku się wymiksowałam, ale jego tam ciągnie, więc żeby nie spędzać samotnie wakacji .... Jeden dzień w Salonikach i lot na Aten na koncert Haris Alexiou - ukochanej piosenkarki Miśka, powrót do Salonik i potem do rodziny na Kretę. Trochę ich tam jest. Z jednej strony cieszę się, bo jestem zmęczona, ale z drugiej, akurat nie jest do dobry czas na wyjazd - dzieciaki zamawiają książki do szkoły i ani Halinka ani moja córka nie dadzą sobie rady. I ten upał na Krecie. Może jakoś to będzie. 
Za to dziś dokończyłam fikuśną doniczkę na bluszcz i zamówiony chlebak . 



Bardzo lubię słoneczniki . Miałam najpierw zrobić pole słonecznikowe, ale bałam się, że nie wyrobię się w tydzień i powstał ten wzór. 
Serwetkę, w którą zrobiłam doniczkę uwielbiam i wierzcie mi fajnie wygląda przesadzony do niej bluszcz . 
Jeszcze tylko mam do zrobienia zegar - ma być tango . Zobaczymy co wyjdzie. :) 

10 komentarzy:

  1. Doniczki wspaniałe, a chlebak cudny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę, że to będzie wspaniały urlop. Czasem trzeba zmienić klimat i odpocząć od codzienności. Zachwycające są te doniczki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow... no zazdroszczę tego urlopu, pomimo upałów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny chlebak , motywy takie "moje"
    a wyjazd w takie miejsce i Pani Ala jeszcze "deczko marudzi" ? - :)
    dziewczyny dadzą sobie radę a Ty wrócisz pełna nowych sił do pracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deczko marudzę - no pewnie - upał, Misiek strasznie ciężko śpi jak jest gorąco, chrapie wtedy jak niedźwiedź - nielubi klimy i muszę się wykłócać , nie znam języka i tylko czytam drukowane, bo znam nieźle rosyjski a to podobne, więc spotkania z rodziną i ze znajomymi to tylko nudy, oni tak nawijają, że Misiek nawet jakby chciał to nie nadąża tłumaczyć. Tylko widoki mi coś rekompensują. Ale na jakąś fajną plażę trzeba jechać i jechać . No to i marudzę. ;)

      Usuń
    2. aha, ale dla samych widoków, " przewietrzysz głowę " i .... zobacz ile komentatorek już zazdrości Tobie wyjazdu :)
      Alu, będzie dobrze - często bywa tak że gdy jesteśmy negatywnie na coś nastawieni przynosi inne , pozytywne efekty i oby tak było, pa

      Usuń
  5. Zazdroszczę wakacji, chlebak i doniczka jak zawsze u Ciebie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie odwiedziłabym inne części świata bo z Polski to się za bardzo nie ruszałam. Chlebak wyszedł pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne doniczki :) chlebak też

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)