Strony

czwartek, 27 czerwca 2013

Prezent na wyjazd

Prezent zrobiony.
 Miałam kilka obrazków z tangiem, ale w końcu wybrałam ten - czerwono-brązowy. Mam nadzieję, że jak ktoś spojrzy na niego od razu domyśli się, że chodzi o ten właśnie taniec. Szkoda, że nie zapytałam dlaczego właśnie tango. Może dlatego, że po grecku nie umiem, a po rosyjsku (rodzina mieszkała kiedyś w Taszkiencie) jakoś nie przyszło mi to na myśl. Powiedziałam, że zrobię bardzo chętnie coś z tangiem. Pomysł z zegarem podsunęła mi ściana w kuchni Nadii, na której wiszą talerze przywiezione z różnych stron świata. Talerza jej nie chciałam robić, ale zegar jest okrągły, można go powiesić na ścianie. Może jest trochę za mały i zniknie w kolekcji, ale ze względów transportowych większy nie wchodził w grę. 


A czekając na obrazki, nudząc się okropnie (nie chciałam zaczynać czegoś nowego i dużego) zrobiłam mini łubianeczkę. 



Nie wiem czemu właśnie ta serwetka mi podpasowała - może podświadomie chcę ją zabrać do domu . Jest bardzo niebieska (spód też) i aż mi się do mniej gębusia śmieje. Niebiesko mi :) 

13 komentarzy:

  1. Ale fajny i pomysłowy post.Twoje prace są cudowne.Pozdrawiam i oczywiście podziwiam.Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna grafika. Zegar z całą pewnością się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny zegar, na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegar jest prześliczny , z pewnością spodoba się Nadii, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace, wszystkiego dobrego na wyjeździe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. prace są zachwycające:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegar jest cudowny! Zgaszona kolorystyka a bije od niej prawdziwy ogień - kapitalny wybór grafiki. A łubianeczka podsunęła mi pomysł i spróbuję sobie zrobić podobną - jeśli pozwolisz. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. z taką łubianką można wiele.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sobie taką zrobię na Wielkanoc zamiast koszyczka!

      Usuń
  9. zegar cudny, zapraszam do siebie po wyróżnienie - jeśli masz ochotę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://moje-asylium.blogspot.com/2013/06/pierwsze-wyroznienie-i-nominacje.html
      link do mnie :)

      Usuń
  10. Twoje pomysł oraz wykonanie to rewelacja.Pozdrawiam Ciebie i całą rodzinkę

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)