Strony

wtorek, 18 czerwca 2013

Może dziś pójdę wcześniej spać

Jak tylko to napisze idę spać. Opole mnie załatwiło. Od nastu lat nie oglądałam ani Opola ani Sopotu, na 50-cio lecie tego pierwszego usiadłam przed telewizorem. I co stwierdziłam (i nie sama jedna), że niedzielny pokaz był tym co tygrysy lubią.... Mam w tym roku 55 lat i taki powrót do dzieciństwa, młodości tak do końca lat 80-tych zahaczając trochę o 90-te był miodzikiem. Oj bawiłam się w tą niedzielną noc jak nigdy. A hitem dla mnie była córka Czesława Niemena - Natalia. 
Ale nie siedziałam bezczynnie. Kończyłam i zaczęłam. I oto co zrobiłam. 
Trzeci wazon. 


Dwie kasetki. 



Skrzyneczkę na klucze. 




I zegar, ale jeszcze nie zdecydowałam co do koloru wskazówek i jak rozmieścić cyfry. 
Zegar miał być z żaglowcem - podobno w domu powinien 
być żaglowiec. Nie wiedziałam o tym. A Wy ? 


I oczy mi zamykają. :) 

13 komentarzy:

  1. Skrzyneczka na klucze chwyciła mnie za serducho! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pracowity czas. Ostatnio przyglądałam się takiej butelce i zastanawiałam się kupić to winko czy nie. Ostatecznie wzięłam inne ale butelkę też wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze jak spoglądam na twoje prace to sobie myślę ...ile to trzeba czasu żeby moje decu takie było....

    OdpowiedzUsuń
  4. Klucznik z zazdrostką bardzo fajny, ma takie ciepło w sobie :) Ależ ty pracowita jesteś, ale fajnie tak połączyć przyjemne z pożytecznym, tv i robótki. Chociaż robótki to i przyjemne, i pożyteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alu, wszystkie prace śliczne , ale jak patrzę na żaglowiec na zegarze to od razu
    chciałoby się być nad morzem / - szczególnie gdy taki upał /
    też nie słyszałam że musi być "żaglowiec" - ponoć w każdej bajce jest coś prawdy .....

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, zegar wspaniały! Taki inny...a że żaglowiec musi być w domu? nie słyszałam:( zapraszam do mnie po wyróżnienie ie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne prace , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. WoW!! Śliczne prace, czyżbyś zmieniała styl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kim przestajesz ... Nie kochana, ale bardzo mi się to podoba z jednym wyjątkiem - trzeba się przy tym narobić :)

      Usuń
  9. Sliczne prace,wazon jest super!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje prace Alicjo są wyjątkowe i takie różnorodne. Zachwyciły mnie te kasetki. Chyba żałuję, że nie oglądałam Opola. Ostatnio jakoś mam mało czasu na telewizję i przegapiłam. Fajnie byłoby powspominać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegar jest powalający! Nie wiedziałam o żaglowcu, ale takiego chętnie zaprosiłabym pod swój dach!

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)