Strony

sobota, 22 czerwca 2013

Małe spotkanie z burzą w tle

Od czasu do czasu próbujemy się spotkać w większym gronie z dziewczynami z babskiego forum . Wychodzi tak różnie. Jakoś spotykamy się trójkami. Tym razem ugościła nas Dorota. Słodki domek kupiony jeszcze przez jej rodziców, czyli ma swoje lata. Duży ogród (chociaż akurat wczoraj nam się nie przydał - upał można było wytrzymać tylko w chłodnej kuchni) . Ja i Dorota wariatki decoupage, Bożenę kręci szydełko. Postanowiłyśmy nauczyć ją naszych wyklejanek. Uważam, że Dorota ma dar nauczania. Nie wyręczała Doroty, tylko robiła swoją pracę tłumacząc co robi. Zobaczcie . 


Muszę poprosić dziewczyny o zdjęcia ze mną, bo oczywiście o sobie zapomniałam. Zrobiłyśmy całkiem fajne prace. Szybkie, nie skomplikowane . Moim dzieciakom w sklepie na pewno się spodobają. Kolorowe, wesołe . Ja zrobiłam dwie deseczki - w owoce i zioła oraz puszkę w babeczki. 


W między czasie przyroda pokazała nam swoje piękno - straszne, głośne lecz piękne. Burza przyszła, rozpadało się, strasznie grzmiało, błyskało . Odeszła , ale potem wracała. I tak z dobrą godzinę. I tak się fajnie chłodno zrobiło. Ogród zamienił się w zapachowy raj. Sosny, jodły, kwiaty i trawa i tak silnie pachniała ziemia. Aż żal było odjeżdżać, ale w domu czkał Misiek, który wrócił z delegacji. Ciągle też dzwonił telefon, bo rodzinka i znajomi składali mi życzenia imieninowe. 
Do czarno-białej kolekcji mogę dodać wieszaki na dzień ojca i notatnik na imieniny mamy jednej z moich klientek. 



Dla niej też robię wieszaki, ale mam się nie śpieszyć. 
Jeszcze tydzień do wakacji - tych szkolnych i tych MOICH!

10 komentarzy:

  1. fajne takie spotkania - przyjemne z pożytecznym:)
    Alu,wszystkiego dobrego z okazji wczorajszych imienin

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Masz rację fajne takie spotkania, trochę prowizorki, trochę przygotowań, na luzie. W moim sklepiku ciągle się spotykają panie z okolicy. Kawka, herbatka czasami papieros (jak dzieci nie ma). Rozmowy o życiu, rodzinie, dzieciach i o tym co robimy, co lubimy robić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała ta kolekcja czarno-biała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alu, jestem tu po raz pierwszy i zapewne nie ostatni. Tworzysz przepiękne prace.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A miałam tam być.... Świetnie, że mogłyście się spotkać i dobrze razem bawić:) Piękne prace z tego wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace są mega :) Serdeczne pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też miałam tam być... Może następnym razem? W każdym razie wpraszam się :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy. Będę pilnowała, zawiadomię Cię na pewno z wyprzedzeniem. :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)