Strony

środa, 12 czerwca 2013

Kilka szybkich prac

Zrób skrzyneczkę, zrób skrzyneczkę i musiałam zrobić skrzyneczki, a że nie miałam czasu wyszło jak wyszło. 




Podobno pośpiech jest wskazany... Myślę, że się udało. 
A w sobotę pomimo, że była pracująca, nie chciało mi się pracować zrobiłam taką malutką .



Dokończyłam też kasetkę dla nauczycielki  -  prezent na zakończenie roku szkolnego. 


Zamawiająca tacę i filiżanki miała przyjść i odebrać pracę. I przypomniałam sobie, że obiecałam jej serwetnik . Wybrała sobie serwetkę w motyle i napisy. Stwierdziłam, że będzie dobrze wyglądała położona bezpośrednio na drewno. I miałam rację. Jej też się podobało . 


Pobawiłam się też płytą DVD . Wpadła mi w ręce płytka bez opakowania - "Siedemnaście mgnień wiosny" . I teraz już ma inne zastosowanie. 



Wycyganiłam dwa stare słupki pod kwiaty. Jeden już odnowiony. Drugi się namyśla jaki będzie. 



Także dwie butle po winie zmieniły się w wazony.  Makowe, ale każdy inny.



I dwa małe słoiczki zmieniły szatę . Jeden okrągły będzie jako cukiernica. Ma powierzchnię w wypukłe kropki i nie trzeba się bać, że wypadnie z ręki. Drugi będzie służył jako... przytrzymywacz papierów na kuchennym blacie. 



Żeby było jasne - słoiki miałam przygotowane, czyli pomalowane już dawniej, szkatułki to opcje minimum (pomalowane tylko), skrzyneczka jest naprawdę mała, serwetnik to tylko przyklejona serwetka, bez wcześniejszego malowania. Butelki pomagała mi robić córka - primerowała i malowała . Zegar to sama przyjemność i zabawa . Przy skrzyneczce najwięcej pracy miałam przy dobieraniu koloru farby do obrazka (dlatego stojak pod kwiaty jest takiego koloru). Stojak robił się ot tak mimo chodem. 
I wiecie co - dziś nic nie robiłam ! Chyba jestem zmęczona. :)

12 komentarzy:

  1. jak tego dużo! wazony przepiękne, zegar niesamowity pomysł a skrzyneczki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie dużo, jednak mi do gustu najbardziej przypadł zegar z płyty - super pomysł! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje tłumaczenia nie zmieniają faktu, że tych "drobnostek" jest cała masa i wszystkie są zjawiskowo piękne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, pomysł na zegar z płyty świetny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite prace, tak precyzyjnie wykonane:) Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za dużo tego , ja nie wiem, jak skomentować! Wszystko mi się podoba, a szczególnie słoiczek z napisem kawowym. Oraz wzdycham z żalem, że to nie ja jestem tą nauczycielką...;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko wygląda przepięknie i ma się wrażenie, że wymagało mnóstwo pracy. A Ty piszesz, że powstało mimo chodem ...podziwiam bardzo twoje prace Alu są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pracowita z Ciebie kobieta. Wszystkie rzeczy są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ się napracowałaś!Widzę,że serwetka w motylki jest bardzo modna,ale trudno się dziwić!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo spodobał mi się pomysł płytowy,śliczne prace

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)