Strony

niedziela, 30 czerwca 2013

Jestem chyba decoupage-maniaczką

Jestem już prawie na walizkach, a nie mogę wytrzymać i w tak zwanym między czasie coś kleję. Wyszła mi jeszcze deseczka do krojenia sera . 



Nie jest duża, ale i nie kupujemy ogromnych kawałów sera. I zrobiłam szczotkę do włosów. Strasznie różne te prace, ale miałam nic już nie robić. Zrobiłam więc to co było pod ręką. 



Mam jeszcze zaczętą buteleczkę na oliwę (taką do postawienia na stół) , ale jutro na pewno ją nie skończę. Zostawiam na po powrocie. 
Mam zamiar w tym roku porobić jakieś zdjęcia, które potem wykorzystam w decoupage. Mój Misiek zaraz by mi przytargał albumy z setkami zdjęć, które bym mogła wykorzystać, ale teraz będę patrzyła przez obiektyw pod innym kątem. 
Mam już w głowie przynajmniej jedną rzecz, którą zrobię mając moje zdjęcia. 
I może jakieś candy .... 
A pro-po candy - dlaczego zobaczyłam byle jaką pracę na nagrodę w candy? I to na blogu, który bardzo lubię i chętnie do niego zaglądam? Mam nadzieję, że to było przez przypadek. Szkoda by było, żeby te fajne zabawy zamieniły się w pozbywanie się rzeczy nieudanych czy zbędnych. 
Dziewczyny trzymajmy klasę ! 

Odwiedziłam obie siostry i dałam im buziaki na wyjazd, a dziś  uściskałam moją Marylkę - trzecią "siostrę" (z wyboru). Dostałam od niej suknio-tunikę na wyjazd. Przewiewna, szeroka. Przyda się na upały. Zawiozłam jej mamie książek do czytania (biedna musi leżeć po upadku). Jak zawsze miło spędziłam wieczór. U niej nie można się czuć inaczej. Zawsze ma dla mnie coś dobrego (cudownie gotuje). Dziennikarka, trochę malarka, scenografka, reżyserka, wspaniała ciepła dziewczyna. 
Jutro ostatnie drobne sprawy, jakieś prezenciki dla dzieciaków i w drogę :) 
Dziękuję Iwon (Yvonne) za wyróżnienie . 



Szybciutko odpowiem na pytania - 
1. Morze czy góry?
kiedyś góry teraz morze :)
2. Wakacje zorganizowane czy spontaniczny wypad?
spontaniczny 
3. Obiad na słodko czy na ostro?
słodko
4. Co przynosi Ci szczęście?
zależy w czym - w miłości mały słonik 
5. Co Cię uspokaja w chwilach nerwowych? (o ile takowe bywają)
czekolada
6. Poleć mi dobrą książkę / film.
książki Katarzyny Michalak - zaręczam będziecie miały i śmiech i łzy ze śmiechu, a zacznijcie od "Poczekajki" 
7. Prezenty dla bliskich kupujesz czy wykonujesz sama?
ostatnio wykonuję sama ;):);)
8. Ulubiona pora roku i dlaczego
wiosna, lato, jesień - zimę skreślam 
9. List pisany czy mail? 
list pisany!!!!!!!!!!!!!!!!!
10. Życie miejskie czy wiejski spokój?
miejskie
11. Ulubiony sport
snooker 

Nie przekazuję dalej wyróżnienia, ale tylko dlatego, że jestem już trochę nieczasowa :) Może jak wrócę. 



8 komentarzy:

  1. Ano jesteś decu maniaczką i już! :) Zazdroszczę ci tego powera i fantastycznego urlopu pełnego inspiracji życzę :)
    Za trzymaniem klasy na candy jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hihihi, zdecydowanie decu maniaczka ;) piękne prace, miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczotka jest cudowna:) Gratuluję wyróżnienia i życzę miłego wypoczynku, a przy okazji zapraszam do mojej urodzinowej zabawy na blogu - mam nadzieję, że z klasą:) Chociaż przyznam, że czasami mam dokładnie takie wrażenia jak Ty, że niektórzy po prostu pozbywają sie zbędnych rzeczy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace!!A to, że jesteś decu maniaczką to już dawno wiedziałam...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty wciąż mnie zadziwiasz. Twoje filiżanki ! Siedzę w hotelu i błogosłaeię internet - mogę pooglądać chociaź. Msm nadzieję, źe farby są w porządku?

      Usuń
  5. Zakochałam się szczerze od pierwszego wejrzenia w tych uroczych serkach :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)