Strony

środa, 22 maja 2013

Trajkotek

W końcu skończyłam pudełko na nici - czytaj trajkotek . Ten mój jest taki normalny, nie to co tamten gigant. Wymyśliłam motyw na wieczka, wybrałam serwetkę, nakleiłam i ... zmyłam serwetkę. Znalazłam drugą, ale miała za mało wzoru żeby wystarczyło. Trudno - jest taki jaki jest. Może niedorobiony. 






A dla rozrywki pudełeczko na karty się zrobiło. 



A na sam koniec owocnego dnia taka sobie fikśna doniczka.




Halinka dokończyła wazonik i zrobiła dla "siebie" wieszak na ręcznik papierowy (ale już stwierdziła, że mogę go sprzedać) - podobny (prawie taki sam) ma w swojej kuchni Doti (od niej pomysł) . 




Wazonik stał już długo przygotowany do oklejenia, ale czasu nigdy nie było. 
Na koniec seria doniczek - kupnych, ale też pięknych . 









Są śliczne (no nasze ładniejsze) . :) 

15 komentarzy:

  1. Pudełeczka wyszły ślicznie , a wazonik rewelacja , pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ci się fajnie spasowały różyczki do obrazka z maszyną :)A na pudełeczku karcianym bardzo fajny motyw znalazłaś. I pochwały dla Halinki - świetny wieszak z klimatem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne prace ta serwetka z maszyną cudo,wszysto piekne

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prace, jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne decu :) Uwielbiam takie prace, dopracowane w każdym calu i eleganckie. A pudełko na nici to chyba marzenie niejednej Pani :) Wszystko ślicznie wykonane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. i tyle tego w jeden dzień ....ho ho

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie w jeden dzień ! Tylko tak się czasami składa - jedna rzecz jest szybciej kończona a z drugą czasami się męczę - trajkotek był robiony długo - samo malowanie z dwa dni, potem jedna serwetka, która nie pasowała, z drugiej wyrywanie tych małych elementów też trochę trwało. A w między czasie robiło się inne rzeczy. Pracuję i w sklepie i w domu. Jedno tam drugie tu.

      Usuń
  8. cudne,skąd ty bierzesz kobieto takie sliczne serwetki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W trajkotku jest wydruk, a inne serwetki przeważnie kupuję w Cudach Niewidach lub na allegro w serwetniku. To w zasadzie moje dwa źródła, ale i dziewczyny z blogów czasami coś odsprzedają. :)

      Usuń
  9. cudowny blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Co praca to piękniejsza:) Aż miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie pudełko na nici prześliczne czy można takie zamówić i jaki byłby koszt? od dawna o takim myślę ... A to śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest ten wieszak na ręczniki, doskonale pasowałby do wieszaka z motywem winnym :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)