Strony

sobota, 18 maja 2013

To miała być Noc Muzeów

Mieliśmy we troje wielkie plany. Dzisiejsze popołudnie chciałam spędzić na targach książki na Stadionie Narodowym. I pojechałam razem z Olą. Głównie chodziło mi o spotkanie z Małgorzatą Gutowską-Adamczyk . Potem okazało się, że była jeszcze Katarzyna Michalak, ale ja już byłam umówiona i musiałam lecieć - kolejka była długa.  
A to mam autograf (to znaczy dostała go moja córka) autorki "Cukierni pod Amorem" 


A Ola zrobiła Pani Kasi Michalak zdjęcie 


Uważam, że zorganizowanie tych Targów na Stadionie Narodowym było strzałem w dziesiątkę .
Na nowym stadionie byłam po raz pierwszy. Podobało mi się. 



Ponieważ dziś są (były) imieniny mojej córki chciałam jej kupić buty - dziewczyna ma nr 33-34 i nie ma dla niej butów  - są tylko w dziale dziecięcym, a ona ma 19 lat. Rozpacz. W końcu coś kupiłyśmy, ale ile się nachodziłyśmy ... 
Mimo, że znam Warszawę jak własną kieszeń, to dziś zobaczyłam dwa obiekty, które mnie zaskoczyły - jeden na przeciwko domu handlowego SMYK  - 


Nie pytajcie co tam jest bo nie wiem (ale się dowiem). 
I zdjęcie Pałacu Kultury - jest inne od tych które dotychczas widziałam . 


Coś mu wyrosło po bokach . 

I na koniec coś to zrobiłam dla treningu reliefów - bawię się nimi i uczę się - ten nie wyszedł nadzwyczajnie. 

Zdjęcie trochę nie wyszło - deseczka i reliefy są złocone (lubię tak pozłocić) - a sam obrazek popękany . I spękania wyszły mi takie różne - podłużne, tam gdzie było dużo na pędzelku kraka , drobne, efekt skóry. Naprawdę niesamowite. Tylko, że nie panuję nad nimi, więc nie mogę być z nich zadowolona (ale z ręką na sercu efekt fajny) . 
I tak sobie pół dnia połaziłam i Noc Muzeów poszło .... Nie mam siły nogami powłóczyć . A szkoda . :(

3 komentarze:

  1. Obrazek jest bardzo ciekawy. Mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo śliczna praca. Alu tworzysz tyle cudowności - może pokusiłabyś się o jakieś tutoriale dla koleżanek?:) Myślę, że masz tyle wiadomości i na pewno wiele z nas skorzystało by z Twoich porad:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem tylko amatorką i pewnie wszystko już inni pokazali, ale jak będę robiła coś nietypowego to obiecuję, że pokaże krok po kroku :)

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)