Strony

sobota, 11 maja 2013

Stroiki w bieli - komunie


Maj zamiast ślubów daje nam komunie.  Albo rocznice komunijne. I jest okazja porobić stroiki ze ślicznych białych kwiatów. Bardzo lubię białe frezje, róże, stokrotki, konwalie. Te ostatnie już się pokazały, ale nie wzięłyśmy do stroików, bo ich zapach, chociaż tak przepiękny, niekiedy nie nadaje się na stół przy posiłku. Pozostałe kwiaty zdecydowanie tak. Tylko, że białych stokrotek nie mogłyśmy dostać. 
Mały stroik zrobiony na rocznicę Magdy. Jej mama wzięła jeszcze dwa małe świeczniki z zielonymi świeczkami i serwetki biało-zielone, które jak tylko weszłam do pana Roberta w Cudach-niewidach wypatrzyłam w jednej chwili. Dla spokojności sumienia kupiłam jeszcze dwie inne paczki, ale wiedziałam, że mamie Magdy ta pierwsza spodoba się najbardziej. 






Prawda, że ładna? I teraz wyobraźcie sobie - dwa małe szklane świeczniki z zielonymi świeczkami i w takich samych kolorach stroik - ten właśnie - 


Myślę, że ładnie to razem wyglądało . 
Ten jest malutki i może dlatego mi się tak bardzo podoba, bo lubię takie. Dwa pozostałe zrobione są na duży i średni stół. Miały rozjaśnić obrusy, które według gospodyni "uszyły się za ciemne" . Po zawiezieniu kwiatów, rzeczywiście obrusy były ciut za bardzo łososiowe i jasne kwiaty rozświetliły stół.


 Mniejszy 
i większy 

To żywe kwiatki, ale i ze sztucznych są nowe dekoracje - 











 Decoupage też przybyło (i ubyło, żeby nie było, że robimy tylko na półkę) . Ale najpierw się pochwalę tym co zrobiłam dla siebie - doniczką na aloesu, którego nie przesadzałam latami i trzeba było rozbić jego stare mieszkanko (rozbić młotkiem) . I z podarowanej puszki zrobiłam pojemnik na nienoszone (ale mogą się przydać ;) zegarków . 



Doniczka może nie pasuje do tego kwiatka. Ale oj tam oj tam. :) 


 Puszka też okazała się strzałem obok, bo jest za mała, więc będę musiała zrobić coś innego. 
I zrobił się jeszcze jeden notatnik - 





I Dzień Mamy się już zbliża - 

Halinka zrobiła to serducho w "sekundę" po wyjęciu go z torby. Było jeszcze jedno : mniejsze, które kręciło się w większym, ale zanim zrobiłam zdjęcie zostało sprzedane (też w te róże). 

A dla małej, ślicznej damy pudełeczko na skarby - 



 Dziewczyny (i chłopaku) - widzę, że mam 100 oglądających i czytających mojego bloga ! Strasznie się cieszę i 15-go ogłoszę candy. :)

8 komentarzy:

  1. Wszystkie prace są piękne. Uwielbiam takie bukieciki. Aloes w Twojej osłonce będzie wyglądał pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda nieźle, ale inny bardziej liściasty byłby bardziej dekoracyjny, ale nie szkodzi - kupię sobie liściasty i zrobię drugą :)

      Usuń
  2. twoje prace sa przepiekne i wyjątkowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jedna praca to ładniejsza, wszystkie rzeczy tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalenie twórcza z Ciebie kobietka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne stroiki!!!! Powiedz Halince, że cuda czyni:)
    Twój decoupage też śliczny, ach tylko mi wzdychać...

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)