Strony

piątek, 3 maja 2013

"Ranczo" na własne oczy

3 Maj ach ten Maj....coś kiedyś tak leciało. A ja w końcu dotarłam do filmowych Wilkowyi . Od Warszawy to w sumie niedaleko . Po drodze mały przystanek na małe co nie co w McDonaldzie przed Mińskiem Mazowieckim i dojeżdżamy do Latowicza . Obok ogromnego neogotyckiego kościoła jest urząd gminy . To tu jest front urzędu, którego wójtem jest teraz Lucy . Tylko było mi trudno było poznać . Po tylu odcinkach zupełnie inaczej zapamiętałam to miejsce. Brak mi było płotka i dużego iglastego drzewa . Zobaczcie sami . 




Jedziemy dalej. Może będzie lepiej. Jeruzal - trafiamy od razu tam gdzie trzeba, bo sklep Więcławskiej widać z daleka.  Sklep OTWARTY . Oczywiście kupujemy Mamrota po 5,- sztuka . I na ławeczkę . 



Niestety mój Misiek zrobił mi takie zdjęcie ! Wyglądam na nim jakbym już wypiła flaszkę . Innego nie mam, bo liczyłam na jego profesjonalizm . Guzik . Moje zdjęcia chociaż pokazują gdzie jesteśmy . Tak tu liczyć na chłopa. 







Kościół też ten sam . Robiłam tak zdjęcia, że nie widać na nich prawie nikogo, ale uwierzcie mi, że przy nas przyjechały z trzy autokary , a o samochodach osobowych nie wspomnę, ale było ich z dwadzieścia najmniej . 





Aż się oglądałam czy Michałowa nie idzie z plebanii. 
Jeszcze zdjęcie biblioteki, która w serialu robi za szkołę - 



I przystanek autobusowy - a w dwa domy dalej siedzieli na tarasie młodzi ludzie i obgadywali ze śmiechem ludzi wchodzących do sklepu Więcławskiej i wychodzących z Mamrotami w ręku. 



Obejrzeliśmy jeszcze, ale bez zdjęć ośrodek zdrowia Wezuła, szukaliśmy domu Selejuków i chyba był, jednak nie mieliśmy pewności . 
Pojechaliśmy więc do Rozstanek zrobić zdjęcie domu wójta - 



Dom stał tak jak na filmie, dalej było ogromne obejście, eleganckie, czyste. Zdjęć nie robiłam, bo to prywatna posiadłość. Podobało się. 
Po drodze zrobiłam kilka fotek - stare studnie i pozostałość młyna . 





Mimo, że nie było za ciepło, deszczyk nam darował i wycieczka była udana. Do Sokuli, gdzie jest dworek Lucy wybierzemy się w którąś niedzielę. 
I na koniec - degustacja Mamrota - powiem jedno - dobrze, że miałam pod ręką herbatę . Ani piwo, ani sok, do wina mu bardzo daleko. Nie wiem jak określić . Ale butelkę zostawię. 



Na facebooku zadano mi pytania o Mamrota więc podaję skład :) 


24 komentarze:

  1. ale fajną wycieczkę mieliście i "pamiątka" :) oprócz fotek pozostała;
    i dobrze że Michałowa nie ujrzała Miśka z tym mamrotem hi hi
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wycieczka :) A na ławce pokazałaś aktorskie zdolności ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wycieczka wygląda na udaną:) Fajnie, że nie padało, bo u nas...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam kiedyś od koleżanki mamrota. Zgadzam się z Panią Alą - pić się tego nie da. Ja dla odmiany pozdrawiam z Zamościa, bardzo mi się tu podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Właśnie jesteśmy w powrotnej drodze z dworku Lucy. Zdjęcia wieczorem.

      Usuń
    2. Właśnie jesteśmy w powrotnej drodze z dworku Lucy. Zdjęcia wieczorem.

      Usuń
  6. Rewelacja, dziękuję za piękną wycieczkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wycieczka, myślałam, że to fikcyjne miejsce, a tu proszę, wszystko jak z filmu!

    OdpowiedzUsuń
  8. The straight away step to take is to uncover recommendations.

    You can teach that children how in which to behave in phases.



    Also visit my web blog :: adwokat warszawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Establishing a solar panel is generally not an easy-to-implement
    thing, after the whole. We must have sustainable business models for the adoption of solar features.


    Also visit my homepage ... organizacja wczasów

    OdpowiedzUsuń
  10. Your current collar should not really too loose or simply too tight for your dog.
    Bed-sheet Metal Stamping tools must be purchased with utmost are concerned.


    My web blog ... tłumaczenia włoski Katowice

    OdpowiedzUsuń
  11. The way to obtain your divorce varies from country to island.
    Fortunately reputation of a lawyer could also increase
    the value of your case.

    Here is my blog post agencja detektywistyczna warszawa

    OdpowiedzUsuń
  12. The law out of attraction states which what we understand for, we will, no doubt receive.
    The experts only concentrate by areas that will need to be cured.


    Here is my site ... usługi detektywistyczne

    OdpowiedzUsuń
  13. It can be done online, whether you are in Bangkok, Pattaya, Chiangmai
    or Phuket. Line of work transactions are will being made using a Internet.



    Stop by my web blog: usługi detektywistyczne warszawa

    OdpowiedzUsuń
  14. Keep in mind this constantly makes method by which into their music and songs in sound, in ragas.
    Start off off planning your wedding reception music
    early.

    My webpage :: detektyw warszawa

    OdpowiedzUsuń
  15. Aspirin water will strengthen advised against diseases.

    The diverse range of sufferer and family health insurance options can astound the individual.



    My page: prywatny detektyw warszawa

    OdpowiedzUsuń
  16. Being with virtually any area of life, communication is core.
    Adjectives that I will be use are repetitive, sloppy, and dull.


    Feel free to surf to my homepage: pobierowo

    OdpowiedzUsuń
  17. Some dentist removes all of the plaque and attention tartar that grows on
    your your smile. Toothbrushes are good for getting easily into small places.


    my blog tanie wczasy nad morzem

    OdpowiedzUsuń
  18. So you should take some significant points from fitting Registry Winner computer software program.
    Complete opposite engineering is each technology that become new to many organizations.


    My web-site: organizacja wczasów

    OdpowiedzUsuń
  19. It is a good understanding to encourage staff to keep good for you whilst in their work.
    Is it possible for stopping diseases by on this law?



    My web site ... zespół muzyczny Poznań

    OdpowiedzUsuń
  20. Sometimes a once daily multivitamin is several that's needed. This particular Poker Training Network review can guide you to answer that question oneself.

    Here is my page; ochrona przeciwpożarowa

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)