Strony

wtorek, 28 maja 2013

Moja pierwsza próba scrapbookingu

W niedzielę miałam znajomy ślub - syn mojego Miśka. Młodzi, jak to teraz w modzie poprosili o kupon Lotto. Jakoś trzeba było to to dać - wymyśliłam, że sama zrobię kopertę, ozdobię i w karteczkę wsunę kupon. Wyszła jak wyszła. Lepiej niż pogoda. Mam nadzieję. 





Dziwne, ale na kartkach, albumach i innych papierowych pracach, wolę minimalizm, a w decoupage wolę zapełnienie całej powierzchni . Tak jak w tej kasetce, zrobionej dla młodej dziewczyny, która miała już dosyć szukania swojej biżuterii w różnych miejscach. 





Ale dalsze doniczki też są delikatniejsze niż inne prace.




I naprawdę duża donica. Jeszcze jedna mnie taka czeka.



A dziś odwiedziłam mojej siostrzenicy córeczkę Zuzię (miała imieniny) i szybciutko zrobiłam jej dodatek do prezentu. 





Córka już się przymila o taką, tylko dla jej wieku oczywiście.
Halinka dziś pojechała do sanatorium  ale jeszcze dziś poprosiłam ją o zrobienie dwóch wiązanek na pogrzeb i biedna musiała jechać ze mną rankiem na giełdę kwiatową, a potem zrobić wiązanki - jedną sztuczną, drugą ze świeżych kwiatów.







Teraz może wypoczywać :) 

11 komentarzy:

  1. Podobają mi się Twoje prace, są super

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta skrzynka dla dziewczynki:) Karteczka udana, więc warto zacząć robić więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace. Doniczki rewelacyjne. Kiedy ja wreszcie zrobię swoją pierwszą? =)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powodzenia ,mnie te papierki nie wciągły,a decu wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka wyszła super, ja też w tej kwestii wolę minimalizm :) Ale i tak najbardziej podobają mi się doniczki :)
    Pozdrawiam serdecznie z Versalki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza próba bardzo udana:) Cała reszta równie śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie - próba udana,moim zdaniem to zdanie egzaminu -celujące.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo udany debiut kartkowy. Doniczki są zachwycające, podobają mi się wszystkie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prace:) Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te donice, zwłaszcza te mniejsze:) lubię gdy na przedmiocie zdobionym dużo się dzieje, można wtedy wiele razy oglądać a za każdym razem wypatrzyć nowy szczegół:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczotka z myszką oczywiście genialna!

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)