Strony

niedziela, 19 maja 2013

Jak ładnie może być na parapetach

Pokazywałam już osłonki, które mnie urzekły. Co wizyta na giełdzie kwiatowej to skręcam do tej hurtownik doniczek i przerzucam paletę, żeby dobrać się do tych najładniejszych. Ostatnio wydobyłam te : 







Jak klientki pytają czy to ręczna robota to naprawdę nie wiem co powiedzieć. Pod palcami czuć wypukłość - chyba to szablon i farba, ale czuję jakby stearynę. Naprawdę nie wiem jak to zrobione. Może ktoś z czytających ten opis coś podpowie. Były jeszcze inne kolory, ale zanim zrobiłam zdjęcia - poszły. 
Na sobotnią komunię Halina zrobiła bukieciki dla dziewczynki. Pani która wybrała jeden stwierdziła, że jest taki śliczny jak do ślubu. 





 Wybrała ten gdzie były konwalie. 
Wzięłam w komis ramkę na zdjęcia i karteczkę np. na dzień mamy. Ramka została kupiona dla babci, która dostanie komunijne zdjęcie wnusi .


Karteczka jest też bardzo ozdobna. Magda, która robi takie śliczne ozdoby, maluje obrazy, robi karteczki-pudełeczka i jest super fotografikiem . 



Trzeba sobie pomagać prawda ?  :) 


4 komentarze:

  1. Doniczki są bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie i jak widzę nie tylko na parapecie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe motywy na doniczkach, ja właśnie jestem w trakcie przerabiania 2 swoich
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne ubranka dałaś kwiatkom

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)