Strony

niedziela, 5 maja 2013

Cd.. "Rancza" u Lucy

Miała być to któraś niedziela na odwiedziny w dworku Lucy, ale dziś było tak ładnie, że  żal siedzieć w zamknięciu. I pojechaliśmy. Trasą na Poznań, zjazd na Grodzisk Maz. potem na Żyrardów do Sokuli - tam znajduje się filmowy dworek Lucy . Dworek stoi za parkanem w dużym ogrodzie. Oczywiście jest to własność prywatna i nie ma jak wejść za bramę. 


Miśka oszczekały psy . 




A obok były śliczne kózki . Mówiąc szczerze bardziej nam się one podobały . 


Małe kózki były słodkie. 
I tak moja przygoda z "Ranczem" się skończyła . Fajnie było.

4 komentarze:

  1. Witaj, to piękną miałaś wycieczkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. z wielką przyjemnością pozwiedzałam z Tobą i obejrzałam zdjęcia....dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Szkoda, że wycieczka do Jeruzalu była przed niedzielą, bo pewnie więcej zdjęć zrobiłabym przy kościele i plebani ;)

      Usuń
  3. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)