Strony

środa, 1 maja 2013

1 - go Maja Święto Pracy

Święto Pracy zaczęłam od .... pracy . Okna . Duże . Ostatnio podzieliłam je na dwa dni . Ale dziś postanowiłam odwalić to ciągiem . Jestem teraz padnięta, ale zadowolona . Okna umyte, posprzątane, drink, Misiek obok mnie, serial . Super święto . 
A wczoraj zrobiłam drugi sekretnik kulinarny . 


I dokończyłam pudełko na druty . Długie . Dół i środek woskowany . Lubię wosk . Ma cudowny zapach . Jednak drewno musi być super, żeby dobrze wyglądało. To wyszło tak sobie . 



Jutro chcemy wyruszyć w miejsca kręcenia Rancza . Miała z nami jechać córka, ale chłopak ważniejszy . Ja kiedyś też tak miałam . Jak zrobię zdjęcie na ławeczce to pokażę .  

9 komentarzy:

  1. Cudowny jest sekretnik kulinarny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ten sekretnik śliczny ; Alu jedziesz do serialowych Wilkowyj? na ławeczkę ?
    -a to trzeba zabrać "mamrota" hi hi hi bo może być sklep u Więcławskiej zamknięty :):):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie :( Jeśli tak to poszukam, może gdzieś jeśli nie Mamrota to puszkę żółtego piwa jak u Kiepskich.

      Usuń
    2. Sklep był otwarty, a Mamroty można kupić nie tylko u Więcławskiej. Ale nie PIĆ !

      Usuń
  3. a moje okna wciąż brudne... Prace super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edyta, okna czyste ale ja dziś ręką i nogą ledwo ruszam. Więc za kierownicę i w Polskę. Czekam tylko na Miśka, bo pluszcze się jak baba już z godzinę.

      Usuń
  4. Śliczny ten notes na kulinarne zapiski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten notes to prawdziwe dzieło sztuki:)) Bardzo lubię "Ranczo", chętnie też posiedziałabym na tej legendarnej ławeczce:)) Pozdrawiam i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)