Strony

sobota, 6 kwietnia 2013

Złota Pani

Toaletka z lusterkiem stała i stała . Parę razy miałam na nią pomysł i jakoś potem przestawał mi pasować. Aż u Doroty koleżanki z forum znalazłam Złotą Panią i zakochałam się w tym obrazku . Trochę jeszcze trwało zanim się do niej zabrałam, ale w końcu jest. I tęsknie patrzę jakby ją gdzieś w kąciku postawić, ale ... nie mam miejsca i obiecałam sobie, że zostają ze mną tylko rzeczy przerobione, a nowe są dla ludzi. Ach....




Nie malowałam jej ani nie bejcowałam - woskowałam . Ma teraz taki fajny zapach. Przypominają mi się czasy, jak mój tata robił szafę w ścianie i wierzch drzwi czymś barwił, a potem woskował. Też tak pachniało. 
A mojej siostrze Igusi zrobiłam drugi kubas (pierwszy był w kotki). Pieski są też rozkoszne .  Nie wiem co ona chce z nimi zrobić, ale ja bym je widziała na naszej ;) działce np. z kwiatuszkami. 




Kubek zrobiła też Halina. Serwetka jest śliczna i ja pewnie też coś w nią zrobię. 



Jej dziełem jest też pudełeczko w motyw z Paryżem, a że żółty jest rower, to i pudełko jest żółte . Wesołe i może przywoła nam słoneczko i pogodę . 




12 komentarzy:

  1. Prześliczna jest ta toaletka i pudełko wykonane przez Halinkę:) Kubeczki ze zwierzątkami bardzo urocze, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne prace! jedna piękniejsza od drugiej!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace:) Motyw Paryża też jest mi ostatnio bliski:) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. złota Pani rzeczywiście jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace, a zwłaszcza urzekła mnie toaletka i kubeczek z psiaczkami (kocham te zwierzaki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Toaletka w sam raz na nocny stoliczek, pięknie w tym świetle się prezentuje. Widziałam już kilka pudełek z żółtym rowerem, ale najbardziej podobały mi się te, w których ten kolorek dodatkowo gdzieś występuje - tutaj akurat na boczkach, fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna toaletka. Ten obrazek też bardzo przypadł mi do gustu. Przypomina mi bohaterki powieści Jane Austen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację i mam ochotę poszukać innych ilustracji w czasów Austen .

      Usuń
  8. Jak zwykle śliczne, a kubek jeszcze niedawno był biały:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka jak zawsze. Szkatułka super, rower też, psiaki słodkie, nie wiem dlaczego, ale gąski są wręcz boskie ;)
    Rzadko wchodzę, ale zaglądam co jakiś czas i podziwiam. W weekend trochę porobiłam, wyślę Tobie zdjęcia jak skończę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie rzeczy sa piekne, ale ten kubeczek z pieskami cudny :)
    Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)