Strony

niedziela, 21 kwietnia 2013

Piórniki i nie tylko

Odgruzowuję regał i wyciągam rzeczy, które zalegają pułki. I oczywiście odkrywam cudeńka. Teraz znalazłam pudełeczka, piórniki . I jak się im oprzeć .






Każdy z nich dla kogoś innego. W innym stylu. 
Ten z motylem potraktowałam spękaniami, ale spód zabejcowałam. Kupiłam bejcę w różnych kolorach i bawię się nimi jak dziecko. 
Drugi jest może dla faceta ? Albo na drobiazgi z podróży. Albo na coś do pisania. 
I trzeci wiadomo dla kogo. Dziewczyny aż piszczą. 
Na zamówienie zrobiłam jeszcze osłonki. To już drugie dla kafejki "Garnek" . Poprzednie sprzedałam - taka była potrzeba chwili. 


I żeby było wesoło, bo jest po świętach zamówiono talerzyk z barankami. Jedna pani, drugiej pani.... 



Dostałam do "sprzedania" (to długa historia) zegarek, plastikowy, czarny, tandetny. Nie chciałam ciągle odpowiadać, że się jeszcze nie sprzedał, więc postanowiłam go zmienić. I tak wyszedł. 




Mam do pokazania kilka prac Halinki. Dziewczyna szaleje.

Jej pierwsza osłonka. 



Budzik z IKEA . 


I deseczka.  


Byłyśmy w sobotę u Doroty po mech. Pokazała Halinie zrobione przez siebie butelki i pewnie teraz będą w robocie butelki. I to podmalowywane, bo Doti pokazała co i jak .

A ja w domu mam ... obraz - "Śniadanie wioślarzy" Renoira i to jaki .


Pewnie widać co to jest . Puzzle . Misiek uwielbia układać, a ja po przeczytaniu "Niedziela nad Sekwaną"  Vreeland Susan i bardzo spodobał mi się nie tylko obraz , ale i miejsce, ludzie, których malował . Kiedyś zrobiłam kasetkę z tym motywem . 


Teraz jak mam więcej wprawy muszę powtórzyć i zrobić coś podobnego. 

Nie myślcie sobie, że ten obraz u mnie w domu pasuje. Wcale nie, ale ... co mi tam. Czy zawsze wszystko musi pasować. Mi się podoba i jest OK . :)

13 komentarzy:

  1. Też chciałabym mieć taki regał z piórnikami. Ten z motylami jest po prostu bajeczny. Czy to serwetka czy papier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwetka, ale nie mogę teraz tam gdzie kupiłam ją znaleźć. Jednorazowa dostawa czy co?

      Usuń
  2. Wszystko śliczne. Obie Panie pięknie ozdabiacie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Macie wspaniałe pomysły i tworzycie cudowne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wszystko mi się oglądało, jak na jakiejś wystawie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe piórniki (ten z motylem jest nieziemski) osłonki i ... w ogóle wszystko przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wpisy na moim raczkującym blogu :) Czuję się wyróżniona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace są śliczne, tworzycie niezły duet:)

    OdpowiedzUsuń
  8. prawdziwa uczta dla moich oczu

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace! wszystkie bez wyjątku:)
    a ta niciarka z poprzedniego postu jest po prostu przecudna!!!!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam,ale tu pięknie i kolorowo.Podoba mi,zostaję na dłużej.Pozdrowienia od Dobrych Czasów.Fajne te Twoje prace-miłego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham motyle- ten na piórniku przepiękny - muszę poszukać takiej serwetki
    :))))

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)