Strony

czwartek, 4 kwietnia 2013

Do roboty po świętach

Przez świąteczne dekoracje nagromadziło się dużo rzeczy, które trzeba zrobić, bo nowych nie ma gdzie składować. A niektóre leżą zbyt długo. 
Zrobiłam ramkę. Trochę dziwną, ale nie miałam pomysłu . Teraz bardzo mi się podoba. Jest taka inna . 





Prawda, że oryginalna. 
A dla tych co lubią zieloną herbatę pudełko do jej przechowywania i talerzyk na przysłowiowego szczurka. 




Od wczoraj uczy się też decoupage Halinka. Zrobiła skrzyneczkę na herbatę z mojej ulubionej serwetki.  Jak na pierwszy raz , wyszło bardzo dobrze. Ponieważ to nie prawdziwa nauka (ja w między czasie robię swoje rzeczy lub poprawiam coś dzieciakom, albo robię ich drobiazgi) niekiedy nie nadążam i nie kontroluję jej prac. A robi wszystko bardzo szybko, a farba akrylowa schnie jeszcze szybciej. A to jej szkatułka. 




I w trakcie pracy znalazła nabywcę. I tak niech trzyma. 




15 komentarzy:

  1. Świetne.. Sama chętnie bym przygarnęła pudełeczko na zieloną herbatkę =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace tworzycie a pudełka na herbatę oba są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne prace, dawno mnie tu nie było:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ramka świetna bardzo oryginalna! Herbaciarki śliczne:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Orientalnie, herbacianie u Ciebie - lubie takie klimaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała ramka, ten Budda :)bardzo przykuwa uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. herbaciarki są sliczne,rameczka zresztą też,takie orginalne prace-poprawiłam komentarz bo wstyd jaki byk.....

      Usuń
  8. Noooo, ramka ramką, ale twoje zdjęcia trzymają w napięciu! Co też tam w środku jest :) Czajniczkowy talerzyk jest taki twój, ale dół herbaciarki taki pusty? No wiem, też tak robisz ;) A Halince przekaż, że będzie z niej dekupator, szczególnie przy takiej nauczycielce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko dla nauki ;) Właśnie dziś jej mówiłam, że to nie jakieś nie moje. Chociaż ostatnio podoba mi się bejca, więc .....

      Usuń
  9. Cudowne prace! I rameczka i herbaciarki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj przepiękna.. :) a że tak podpytam gdzie serwetka kupiona była ? bo takiej poszukuję własnie z 'tea time' i 'coffe time'..

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny talerzyk, kształt dzbanuszka podbił moje serce.

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)