Strony

sobota, 16 marca 2013

Wyniki Candy

Tym razem skorzystałam z losomatu . I oto wynik : 


Wygeneruj losowe liczby.

Rezultat

Oto wylosowane liczby:
4
Czas wygenerowania: 2013-03-16 19:27:24 454

Podaj parametry i uruchom generator liczb losowych:

Ilość liczb do wygenerowania (1-1000) 
Przedział (zamknięty) z jakiego mają być generowane liczby:
Min:  Max: 

.
A pod 4 kryje się ..... Zakątek pełen barw u Eli
Elu proszę o adres . Może oprócz haftu sięgniesz po inne formy. Twoje prace są mi bliskie. 

Wszystkim dziewczynom i jednemu facetowi (super rzeczy robi) serdecznie dziękuję za udział w zabawie. Odwiedzę wszystkie blogi jeśli tylko będę miała chwilę wolnego czasu. Zapraszam i z góry dziękuję za odwiedzanie moich wypocinek (a teraz nie tylko moich, bo będę pokazywać cuda mojej przyjaciółki Haliny) . Np. takie stroiki .












A teraz szykujemy się na wieczór w Parosie (greckiej restauracji) i będziemy świętować urodziny mojego Miśka. Córka zaprosiła swojego nowego chłopaka Kubę . Zapowiada się świetny wieczór. 

14 komentarzy:

  1. Gratuluję, a przy okazji zapraszam na mojego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i dziękuję za zabawę:) Stroiki są przepiękne, takie wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuje za zabawę:) Wspaniałości tworzy Twoja koleżanka - jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę. Stroiki są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje !!!
    Przepiękne stroiki wiosenno-świąteczne, tymczasem za oknem mróz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alu dziękuję bardzo za zabawę i cieszę się niezmiernie, że dopisało mi szczęście:)Dziękuję za zabawę, wytwory koleżanki bardzo ładne. Życzę miłego wieczoru i jeszcze raz dziękuję:) Dane wysłałam na maila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu proszę jeszcze raz o adres na e-maila : blogupaniali@gmail.com :)

      Usuń
  7. Gratuluję i dziękuje za zabawę,stroiki sa piękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuję za zabawę , cudne stroiki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kompozycje. Dziękuję za zabawę i gratuluję Eli. =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kompozycje. Dziękuję za zabawę i gratuluję Eli. =)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę :)
    P.S. stroiki są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne dekoracje!!! Gratuluję Eli:)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne stroiczki robi Twoja przyjaciółka, sama nie wiedziała bym na który zdecydować się

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)