Strony

środa, 20 marca 2013

U pani Ali bawimy się wiosną

Bawimy się kolorem, kompozycją, bawimy się w zimie wiosną . Nigdy nie miałam tak kolorowo, tak barwnie wokół siebie. Nie oznacza się to, że mam ponure mieszkanie, że ubieram się na buro-szaro, że mój sklepik był nieciekawy. Ale teraz tryska takimi kolorami, zapachami. Dziewczynki prawie w nim mieszkają, pomagają Halince przy kwiatach, z zainteresowaniem i ciekawością patrzą jak układa kwiaty,  a te które mają już kupione stroiki chwalą się tym przed klientkami i robią mam mini reklamę. Halina też chętnie by zamieszkała w sklepie, bo niekiedy muszę ją wyganiać. Z doświadczenia wiem, że  tak nie można. Ale jak zostawić coś co sprawia tyle radości . Mam to samo z decoupage. Ja jak zmieniam jakiś przedmiot, a w szególności jakiś przeciętny, skazany na zapomnienie lub wyrzucenie łapię się na tym, że ciągle się uśmiecham, głaszczę tą rzecz i podtykam go każdej osobie, która się napatoczy . 
I dlatego będę pokazywała z taką samą uciechą każde dzieło Halinki . Na razie nadal święta . 




A to podwójna praca - Jajko zrobiła Halina i ona ułożyła stroik, a ja w tą samą serwetkę okleiłam podstawę. Daję słowo, nie wiem, która z nas jest z tego stroiku bardziej dumna. 






Muszę zacząć robić ładniejsze zdjęcia . Zorganizować sobie jakiś kącik, żeby nic nie wchodziło z boku w kadr.
I muszę po świętach zacząć uczyć się jak zrobić takie piękne ozdoby.  

5 komentarzy:

  1. Wszystkie dekoracje są przepiękne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne wszystkie, miło mieć tak kolorowo i pachnąco w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, wiosenno- świąteczne dekoracje! Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tworzycie świetny duet - Wasze prace są bardzo piękne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ozdoby. Możecie świetnie w nich wykorzystywać swoje umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)