Strony

środa, 27 marca 2013

Przedświąteczne dekoracje nie tylko domowe

Pojutrze minie 9 lat od śmierci mojego Taty. Było wtedy o wiele cieplej. W tym roku sama pójdę na Bródno. Obie moje siostry nie mają do tego głowy. Jedna myśli o czekającej ją zaraz po świętach operacji, a druga, która jest lekarką też o tym samym myśli. I nie tylko myślą. Nie będą to radosne święta. Zapalę od nich świeczkę, a Halinka zrobi śliczną wiązankę - taką i rocznicową i tym razem świąteczną . 
A wiązanki robi śliczne. Szybkość z jaką przychodzą jej do głowy układy kwiatowe jest dla mnie porażająca. Zostawiam ją na trzy godziny, a jak wracam kilka wiązanek gotowe . Moim hitem jest ta : 


Ale i inne są super. 








Ja już trochę odchodzę od jajek, ale nie do końca mi się to udaje. A jednak zrobiłam kasetkę na karty . Już dawno głaskałam ten obrazek, który ściągnęłam od bratniej duszy Dorotki. 



I dokończyłam komplet na stół. 





Nie pytajcie co to jest (jeśli chodzi o fakturę) . Podobało się i to się liczy. To samo dotyczy pojemnika na chleb. Taki miał być i nic nie miałam do gadania .


Ale jajka też są. Razem z talerzykami, ale kiepskie zdjęcie mi wyszło . 


 Nauczyłam też Halinę jak robi się dekoracje na świecach. I zrobiła świecę w koniczynkę, a ja drugą w kurczaki. 





Są jeszcze jajka : jedno w moją ukochaną serwetkę - 


Drugie może nie świąteczne, ale coś mnie ciągnęło do tej serwetki. 


I dorobiona do talerzyka z Panem królikiem .  

Jeszcze nie kończę przed-świąt . :) 




8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście święta to czas przypominania o tych co odeszli i jak to było, kiedy oni żyli...
    Kwiaty bardzo mi się podobają, decoupage również.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te wiązanki. Też najbardziej mi się podoba ta z tulipanami. Upodobanie do motywów z serwetek mamy chyba podobne. Podoba mi się szczególnie świeca w koniczynki. Serwetkę z roślinami łąkowymi też mam i czekam aż w głowie pojawi się dobry pomysł jej wykorzystania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż nie mogę się napatrzeć, tyle cudowności! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ale u Ciebie prac przybyło, jest na co popatrzeć, tym bardziej, że święta i wiosna już u Cibie są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne prace! Jedna piękniejsza od drugiej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. prawdziwy talent,,, cudowne są twoje prace pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. stroiki piekne,powzdychałam sobie do tej seriiz owieczkami,jest obłędna

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace ładne, kasetka na karty świetna. Wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)