Strony

poniedziałek, 18 marca 2013

Nasze (moje i Haliny) śliczności

Po lewej stronie dostawiłam nową galerię prac - które jak już pisałam robi Halina, a ja może się przyłączę jak minie mi szał jajkowy . Będę tam wstawiała wszystkie kwiatowe kompozycje - wiązanki, stroiki, wianuszki, bukiety i nie wiem co jeszcze Halinie i może mi przyjdzie do głowy i co nasze ręce zrobią . Wszystkie są do oglądania i kupienia - jeśli nie te, które są pokazane to na zamówienie bardzo podobne . To a dzisiejszy hit . 


i śliczny puchaty króliczek


i dwa takie same, ale i inne 



Widać, że lubimy ptaszki, ja na jajkach 




I nie tylko ptaszki


Seria talerzyki się zaczęła . To nie koniec . Na warsztacie jest teraz kogut, ptaszki w stylu japońskim . 

I jeszcze raz prośba do Eli - wylosowanej w Candy - proszę o adres na e-maila - blogupaniali@gmail.com (tylko do tego konta zapamiętałam hasło, a komputer mam nadal w naprawie) . :) 

9 komentarzy:

  1. Prawdziwe śliczności! Piękne i jajka i stroiki!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Adres wysłałam. Śliczne te Wasze wiosenne i wielkanocne kompozycje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zając świetny! Wywołuje uśmiech :) Dekoracje fajne, patrząc na nie przypomniałam sobie, że też gdzieś mam dwa, pomarańczowe akurat ptaszki, dobre na choinkę i wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna, dobrze, ze choć w świecie blogowym jej troszke jest:) talerzyk śliczny:)
    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne dekoracje, chociaż tu można popatrzeć na odrobinę wiosny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne dekoracje.
    Talerz wyszedł świetnie:)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)