Strony

czwartek, 21 marca 2013

Ko ko ko kooooo

Rozkokosiłyśmy się . A to za sprawą kury - szarej kury, która zauroczyła Halinkę. Sami zobaczcie jaka jest fajowa. 


Kurka potrzebowała kurnika, a że idą święta kurnik też świąteczny .





A kura ma wsparcie .... kaczki


Są pierwsze zamówienia na wiązanki . 


Wiązanka będzie na cmentarz i ma stać jeszcze długo po świętach . 
Ja natomiast lepię nadal jajka i naprawdę śnią mi się one po nocach . Dobrze, że mam też coś innego do wykonania, ale to później .


9 komentarzy:

  1. Kurka, koguciki i kaczuszki jak żywe:) Bardzo piękne i pomysłowe są te Wasze stroiki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście śmieszna kura, ale kaczki mi się bardzo podobają, może dlatego, że jedną taką mam od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kura świetna, prawdziwa dama :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dostojna i ważna kwoczka,sliczny stroik

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Kurka Piękna a zarazem jak żywa. Pozdrawiam i wesołych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurka zachwycająca - piękna ozdoba. Zapraszam po wyróżnienie: http://ainahworld.blogspot.com/2013/03/wyroznienie.html . Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny pomysł z tymi stroikami, fajnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)