Strony

środa, 13 marca 2013

Coś nowego u mnie

I mam w księgarni kwiaciarnię ! Jak się zrobiło kolorowo i pachnąco. Teraz jak mam użyć terpentyny to mi głupio. Mój kąt wygląda teraz tak. 



Nie widać prawie książek, ale już chyba się wszyscy przyzwyczaili. Ja tak.Cały mój warsztat pracy jest schowany za ladą i nie widać mojego bałaganu (a niestety jest mimo codziennego sprzątania - potrafię w ciągu kilku minut znów mieć wszystko wyciągnięte i potrzebne już i teraz). 
A po drugiej stronie jest to -





Kompozycje kwiatowe, stroiki są robione przez moją przyjaciółkę Halinkę, która jak mówi - robi w końcu to co lubi i naprawdę ładnie robi. Tylko się strasznie martwi, czy się uda ten interes rozkręcić. Może się uda, ale na pewno nie tak szybko jakby ona chciała. 
A ja skończyłam następną porcję jajek tym razem styropianowych .




Jak zrobiłam zdjęcia, to byłam zdumiona jak ich mało, a jest ich 40. Nie sprawiły mi radochy jak te z pleksi. Ale i tak będę je jeszcze robiła. Obiecałam klientkom i znajomym, nie mam wyjścia. 
Ale w między czasie aby się zrelaksować zrobiłam małe co nie co - 





To tak dla odpoczynku. Teraz jednak mam trochę roboty i papierkowej i mam spore zamówienie i jak zawsze nie mam czasu. Kurczę! 
Jutro ostatni dzień Candy! Jajka już zrobione i czekają z książkami. Jeszcze nie wiem jak wylosuję osobę, którą obdaruję, ale jestem już ciekawa kto to będzie. Tyle fajnych blogów zwiedziłam w tym czasie, bo oczywiście wchodziłam na każdy,który dał mi szanse pojawiając się u mnie. Może nie zawsze zostawiałam jakiś ślad, po przy braku swojego komputera (jest w naprawie) korzystam tylko z zaprzyjaźnionych komputerów i telefonu. Nadrobię to później SŁOWO! 
A i jeszcze coś zrobiłam - z wielką przyjemnością, ale tylko połowicznie - zabrakło czasu na druga literkę . 





Chyba też zdjęcie wyszło do duszy, coś się odbija - pewnie ja i efekt jest niezbyt czystego szkła . Ale sama literka jest fajna i mi się podoba. :) 

16 komentarzy:

  1. Cudne to wszystko!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi też się podoba i literka pasowały by dla mnie :) Rzeczywiście, 40 jaj, przecież to tak wiele, a z pewnej odległości to wydaje się garstką... Ciekawa jestem czy masz w księgarni książki dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że mam - moja sklepiko-księgarenka jest w sąsiedztwie szkoły, niedaleko jest przedszkole . Jest u mnie nieoficjalna świetlica . Dzieciaki przychodzą czasami odrobić lekcje, zrobić prace techniczne, uczę ich decoupage - teraz jest wariacja z jajkami styropianowymi. Książki są , a jak jakiejś nie ma sprowadzam . :)

      Usuń
  3. przyjemnie mieć w pracy kwiaciarnię - pachnie i jeszcze oko cieszy;
    ale jajcarsko i kolorowo u ciebie ; ze styropianu jaj nie ozdabiałam - / mnie nie za dobrze ozdabiało się bombki styropianowe/
    a przy okazji chciałam zapytać gdzie kupowałaś serduszka z pleksi, w kilku sklepach internetowych szukałam i nie było , może podasz jakieś namiary na sklep
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuję w mojej hurtowni papierniczej, która jest bardzo otwarta na ręczne ozdabianie przedmiotów - teraz są tylko powalentynkowe niedobitki, ale było ich dużo . Jak będą na pewno będę je miała w swoim sklepie - dam znać .

      Usuń
  4. Jak zwykle same cudeńka Pani robi. Bardzo podoba mi się ta szkatułka Paryska, jest prześliczna! Jaja też zakupiłam styropianowe, ale nie dopadł mnie jeszcze szał przedświąteczny i leżą i czekają, może się doczekają :) U Pani jaja wyglądają prześlicznie, też takie chciałabym zrobić, może wreszcie się zmobilizuję :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia z dużą dawką słoneczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafcik sliczny:) ksiegarnio kwiaciarnia rowniez:) Jajeczke piekny wysyp:) hurtownia jakas;) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Alu dzieje się u Ciebie dzieje mimo, że narzekasz na brak czasu natworzyłaś tyle cudeniek. Jajeczka śliczne, skrzyneczki też i dzieła Twojej koleżanki również wspaniałe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jajek naprodukowałaś! i wszystkie są bardzo śliczne :) Kompozycje kwiatowe również mi się podobają- kolorowe, radosne, wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz fajnie:) Toż to już u ciebie wiosna:) i jaka śliczna jajkowa produkcja:) ale to dobrze, że jest co robić:) i koleżanka też śliczności robi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne połączenie. Wianuszek z jajkami i ptaszkami- super:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak u Ciebie teraz piękne i kolorowo:) Wszystkie prace są wspaniałe:) Zwłaszcza urzekł mnie wianuszek z ptaszkami - jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne jaja i szkatułki :-))) Życzę powodzenia w interesach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję kwiaciarni,piekne jajka,piekna szkatułka,wszystko jest prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne jajeczka , piękne wianuszki i te palmy łał :)
    Fajne połączenie interesu :))

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)