Strony

wtorek, 5 lutego 2013

Wyróżnienie


Tym razem wyróżnienie od Marty - Harem Soutache. 
O sobie już pisałam. 
Czas na wyróżnienie blogów. 

1) decoupage Ma.ryski 
2) Jasmin - Zapach Jaśminu 
3) Ania - klimaty moje
4) Edyta - Skrawek mojego świata
5) Edyta - Życie decoupagiem zdobione
6) Ewa - Przytulny dom
7) Maggii - Hand made by Maggii
8) Umbrella - W altance 
9) Ines1023 - Robótkowy świat Ines 
10) Anna - Przystanek aniołowo
11) Ania - Ania Inspiruje
12) Beata - Lawendowy blog
13) ...............
14) ...............
15) Basia - Magiczna Noc Różności - Decoupage

Nr 13 i 14 chciałabym wyróżnić, ale na ich stronach widnieje napis - wyróżnienia - nie, dziękuję . 

Zasady wyróżnienia : 

Według zasad tego wyróżnienia każdy blogger musi spełnić poniższe kryteria:
-podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
-pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
-ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,-nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

5 komentarzy:

  1. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za nominację, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Kochana,że o mnie pomyślałaś!To wiele dla mnie znaczy:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję pęknie za to wyróżnienie :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie i za wspaniały talerzyk który mogę podziwiac i oglądac z bliska z jaką dokładnością go zrobiłaś , DZiękuję :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)