Strony

niedziela, 10 lutego 2013

Jajka, jajka, jajka....

Zobowiązałam się zrobić dużą ilość jajek. Plastikowych i styropianowych. Plastikowe idą mi jak burza, fajnie się robią i szybko. Prawie mam je skończone i będę zaczynać styropian. I jak z lat ubiegłych pamiętam to się zacznie. Ale to będzie. A teraz są : 










Każde inne (może jak się tworzył kolaż się niechcący powtórzyły) . Kupiłam w Cudach Niewidach z 40 serwetek wielkanocnych - każda inna. Pan Robert ma niesamowitą kolekcję. Jajka są 10 centymetrowe, tylko ostatnie z króliczkiem jest dla mnie i ma 6 cm. Do sklepu zrobię mniejsze, bo będą tańsze i bardziej poręczne. ,
A jak jesteśmy przy świętach to na ubiegłe zrobiłam sobie talerzyk na jajeczka święcone.



Na wymiankę Walentynkową zrobiłam koleżance z forum taki talerzyk - 


Ostatnie serducho zapomniane i leżało gdzieś w kącie doczekało się też Walentego - 

Dziś odpoczynek od jajek. Trzeba się zabrać do poważnych rzeczy. 
Acha - wszystkie plastiki są jeszcze nie wykończone, nie oczyszczone z farby na sklejeniach, brak im wstążeczek. Jak je zabiorę do sklepo-pracowni to je dopieszczę, ale tam mam kiepskie światło do robienia zdjęć (odbijają się światełka sufitowe) . 
Kończą się ferie i koniec laby, znowu trzeba wstawać rano. Z jednej strony ach! , ale z drugiej brakowało już mi tego gwaru, dzieciaków, no i nie ukrywam kasy . Wracamy do szkoły. :)  


18 komentarzy:

  1. Przecudne są te pisanki, a każde zachwyca swym pięknem i oryginalnym wykonaniem:) A serducha są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i jaki wybór wzorów :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Alu śliczne są Twoje prace. Ja w decu dopiero raczkuję ... może zdradzisz mi jak to się robi, że one tak pięknie się błyszczą...ja chyba nigdy tego nie osiągnę. Pozdrawiam Ciebie i dziękuję za wizytę u mnie i zapraszam ..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, to są jajka z plastiku - serwetkę wykleja się w środku, maluje farbą aby podkreślić serwetkę i zamyka jak pudełeczko - a na zewnątrz się błyszczy. Jak pokażę te styropianowe, nie będzie tak pięknie (udaje mi się tak na 70%) .

      Usuń
  4. Jestem pod wrażeniem liczby wykonanych jajeczek. Wykonanie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko toż to prawdziwa hurtownia!:) Wszystkie są śliczne, talerzyk i serduszko również urocze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiesz, że to przez Ciebie - Ty mi pokazałaś jakie ładne są plastikowe bombki i powiedziałaś jak się takie cuda robi. :)

      Usuń
  6. ładna produkcja:))Bardzo podobają mi się serduszka:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alicjo, jeszcze to jajko z mleczami bym dodała do tych, które NAJbardziej mi się podobają, zresztą chyba nie ma co wyróżniać tych naj wśród tylu pięknych jaj.
    No to mi się zrymowało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Alicjo, jesteś bardzo pracowitą pszczółką. Tyle pięknych pisanek! Ja jeszcze nie pomyślałam o świętach, a tu chyba czas najwyższy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Alicjo - piękne wszystko jest. Trafiłam do Ciebie przez przypadek i jeżeli pozwolisz, zostanę z Tobą na dłużej:) pisanki są bajeczne, moja ulubiona to ta z ciemnym wzorem a'la łowickim - jak kraszanka:)
    no i za serducho złapał mnie talerz w serducha - bossssski:)

    pozdrawiam ciepło
    agadzieje

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyszły tej jajka, zresztą serduszko też :)
    Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są fantastyczne! Jajkowy zawrót głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe są te plastykowe pisanki , ja zawsze robiłam ze styropianu . Plastykowe są o wiele droższe :) Gratuluję zrobienia takiej ilości :))) talerzyki i serducha równie piękne :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne aż nie wiem na których zawiesić oko hihi kwiatki na jajkach jak dla mnie górą te mlecze bajka :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne są te Twoje jajeczka:)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)