Strony

niedziela, 24 lutego 2013

Candy po 50-tce


Dziś zauważyłam, że już mam 51 osób mi towarzyszących na blogu . Dziękuję bardzo.    
Chcę w podziękowaniu podarować dwie fajne publikacje - decoupage, bo wiadomo dlaczego i coraz bardziej modne koraliki, a własnoręcznie wykonam jajka - te moje ulubione z pleksi. 
Serdecznie zapraszam do zabawy 
- komentarz pod postem, 
można dołączyć do podglądaczy mojego bloga, ale to nie   jest koniecznie        
- można posiadać bloga, a jeśli nie to pozostawić e-maila
- podlinkować Candy po 50-tce i wstawić u siebie na blogu, a osoby bez bloga poinformować innych :) np. może na facebooku

Zapisy do 15.03.2013 

Serdecznie zapraszam do zabawy . 

73 komentarze:

  1. Z chęcią się zapisuję,mnie by się to przydało jak początkującej ale zazwyczaj jedynka nie wygrywa,może bede miała szczęscie....

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie się ustawię w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również chętnie się zapisuję. Ostatnio szczęście mi dopisało:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. z przyjemnością zasilę szereg chętnych do zabawy :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się i ja. Zapraszam do mnie na candy- http://martunia84.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się ustawiam z chęcią :) http://tworzydaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiej okazji nie przepuszczę:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo kuszące nagrody, szczególnie te jajeczka, których sama nie robię. Z przyjemnością się zapisuję i liczę na odrobinę szczęścia. Obserwatorką już jestem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. No to i ja się zapiszę. Kto wie może mi szczęście dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z ogromną przyjemnością poobserwuję i się zapisuję,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie mam chęć spróbować decupagu i nie wiem od czego zacząć.
    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się z haftyline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 22 to moja szczesliwa liczba- zobaczymy :P

    z checia dolaczam do grona osob i w kolejce i w obserwowaniu- sliczne szkatulki i serducha i jajcoach widzialam u Ciebie. jednym slowem talent !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne candy:) z przyjemnością się przyłączam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. tymi pięknymi książkami z przyjemnością zasiliłabym swoją skromną biblioteczkę :) zgłaszam się oczywiście, dołączam do obserwatorów i umieszczam banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam wiosennie :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja rowniez sie dopisuje :) serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozwijanie pasji wraz z Toba to sama przyjemność. ^^ Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  19. z wielką przyjemnościa obejrzałam bloga i zapisuję sie na te śliczności

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam z przyjemnoscia sie zapisze jak mozna.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią się zapisuję ;p

    Pozdrawiam:
    jagoodowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie dołączę do zabawy:) Przy okazji zapraszam do mnie na słodkości:)
    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja się zgłaszam z ogromną chęcią :D
    Pozdrawiam... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chętnie stałabym się nową posiadaczką tych fajnych książek:)- staje więc w gronie chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nagrody nęcące więc zgłaszam swój udział do zabawy :)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam na moje słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się i ja :) Może się uda wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O i ja się zapisuję :) może się w końcu decoupage nauczę ;)
    madebyela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się:)
    www.slodko-kwasna-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. uprzejmie się wproszę:)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie(jeszcze nie na candy, ale niebawem na pewno)

    Madlen

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj jak to dobrze,że nie trzeba być po 50-tce,żeby się zapisać do zabawy:)
    Cieszę się, bo mi jeszcze trochę brakuje...
    W takim razie zapisuję się i już.
    Pozdrawiam cieplutko i do się zapraszam w wolnej chwili.Iwona
    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja z miłą chęcią dołączam do zabawy i z wielka przyjemnością dołączam do obserwatorów, bo bardzo mi się tu podoba :)))
    Banerek u mnie: http://evebellart.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super rzeczy chcesz nam podarować :).
    Przydałyby mi się.

    Z chęcią przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuje się i lizę na odrobinę szczęścia :)
    Pozdrawiam ciepło
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  34. Super by było mieć takie publikację hihi może bym się czegoś nowego nauczyła :))) Oj i zaopiekowała bym się tymi jajeczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Od dawna chciałam się nauczyc tej techniki , może jak dopisze mi szczęście to zabiore sie do roboty. Pozdrawiam dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  36. i ja się dopisuję..bo korci mnie nowa dziedzinka korci..tylko podstaw brakuje..serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  37. z radością biorę udział :)
    może mi się trafi urodzinowy prezent..na 17-tego :P
    pozdrawiam Justyna M.
    http://justynam-magicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Biorę udział. http://maniaxyzhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wracam powoli do żywych więc z chęcią wezmę udział w tak cudnym candy :) zaobserwowałam i podlinkowałam :)
    www.revi-art-hm.blogspot.com

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  40. i ja chętnie się zapiszę :)
    Banerek w moim blogu: www.madewithmarmelade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Z chęcią się ustawię w kolejce :) http://hanka-blog-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. to ja również ustawiam sie w kolejce....

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapisuję się, jak wygram obdaruję moja dziewczynę,będzie wniebowzięta :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Oczywiście staj w kolejce po wspaniałe książeczki.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com :)
    Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów.
    megi1011@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja się zgłaszam:) No i gratuluję przekroczenia 50-tki;)

    OdpowiedzUsuń
  46. obserwuję jako regardless:)
    oczywiście zapisuje się do zabawy:)
    mój email: sylwia1906@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. biorę udział:)
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję bloga bernadeta bomba
    udostępniłam inf na facebooku

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętnie i ja zapiszę się na Twoją rozdawajkę. Obie książki są świetne i każda z nich na pewno wniosłaby coś nowego, czegoś by nauczyła. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Z wielką chęcią się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. zgłaszam się :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. witam obserwuje twojego bloga prace super i chetnie bym wgłebiła sie w tą dziedzine więc staje grzecznie w kolejce http://ozdobyagnez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Chętnie skorzystam z zaproszenia i skoro marzenia się tu spełniają, to jestem we właściwym miejscu.
    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja grzecznie ustawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam i zapraszam: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. zgłaszam się bardzo chetnie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Z wielką przyjemnością zapisuję się do zabawy :)
    rustykalna.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  56. Z miłą chęcią zapisuję się do zabawy i ustawiam w kolejeczce po te wspaniałości:) Z okazji blogowej rocznicy życzę wielu wspaniałych twórczych pomysłów, którymi nadal będziesz nas zasypywać:)Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. i koraliki, i decoupage to wciąż dla mnie Wiedza Tajemna- na razie tylko podglądam i wzdyacham, jakie cuda tworzą inni- zakochałam się w Twojej butelce z wrzosami z nagłówka- jest po prostu genialna:)
    W kolejeczce grzecznie się ustawiam i zapraszam na swoje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Skoro "U Pani Ali marzenia się spełniają" to może spełni się i moje i wygram w tym candy :) Dlatego zapisuje się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  59. Chciałabym miec takie książki u siebie^^ Tak więc bez wahania ustawiam się do kolejki;)
    Banerek na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam;)
    auruna@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Zawsze chciałam decoupage'ować, oj zawsze :)
    Niestety, banerku nie mam gdzie wstawic, bo bloga nie posiadam ;<
    Szczęścia w dalszym prowadzeniu bloga!
    nino.arleta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Jeśli udało mi się zdążyć to z chęcią wezmę udział w zabawie ;) gdybym wygrała książkę o decoupage podarowałabym swojej Mamie :D
    obserwuje i podlinkowane na moim blogu ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  63. A ja mam do Pani ,Pani Alicjo takie pytanko?
    Kupiłam na Pani aukcjach,wystawionych na Allegro pudełko na nici i obrazek.Było to 27 sierpni 2013.Dokonałam natychmiast przelewu pieniędzy natomiast towaru nie otrzymałam.
    Nie odbiera Pani telefonów i nie odpowiada na e-maile,może więc na blogu udzieli mi Pani informacji dlaczego taka sytuacja zaistniała?

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)