Strony

niedziela, 24 lutego 2013

Błyszcząca skrzynka

Zrobiłam skrzyneczkę na wysoki połysk. Uff. Czemu ? Bo nie robię na wysoki połysk. Nie lubię jak coś się błyszczy. Może to mi pozostało z domu rodzinnego. Moja mama kiedyś zmieniła meble (jaki piękny był kredens i stół, o krzesłach nie wspomnę) na meble na wysoki połysk - ciemne, błyszczące, które musiałam wycierać codziennie i najchętniej kilka razy dziennie, bo inaczej ciągle widać było na nich kurz . I dlatego nie lubię takich powierzchni. Ale zamówienie było i się zrobiło. I nawet się podoba. 




Po raz trzeci zmieniam ustawienie w sklepiku. Tym razem w związku z wprowadzeniem się kwiatków - będziemy z przyjaciółką prowadzić też kwiaciarenkę. Ona ma dryg do dekoracji, stroików, smak w doborze kolorów, wzorów. Zawsze podziwiałam to w jej mieszkaniu. Może się uda. Już ponad rok temu zlikwidowano najbliższą kwiaciarnię, więc może... Ja nie no to trzeba będzie chyba się zwijać. Dobrze, że mi decoupage zostanie. Ale zobaczymy. Na razie po sobocie jestem piekielnie zmęczona. Najpierw wyjęłam setki książek z półek, potem te półki przestawiłyśmy, książki trzeba było przejrzeć, posegregować i ustawianie. Prawie skończone. Poprzesuwałyśmy resztę mebli, ale jeszcze to nie koniec. Dziś po obiedzie musimy skończyć. Zauważyliście, że piszę -łyśmy ? Tak, jej mąż złamał sobie obojczyk, a mój Misiek walczy z moim stacjonarnym komputerem, bo przestał działać, a jest mi potrzebny i to bardzo na przed-przed-przed-wczoraj. I tak dwie pięćdziesięcioparoletnie  baby zmagały się z ciężarami. Jeszcze nie jest dokończone, ale już mi się podoba. Parę godzin i będzie OK. 

7 komentarzy:

  1. Ta skrzynka jest przepiękna to jest jak bajka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna!!!!!!!!! bardzo mi się utaj u ciebie podoba :) Pozdrawiam cię

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna skrzyneczka!
    jeszcze nie widziałam takiego motywu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet? Pudełko jest wspaniałe. Zaniemówiłam jak je zobaczyłam. Po prostu cudo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i na dodatek ma przegródki :)))

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)