Strony

wtorek, 29 stycznia 2013

Wyróżnienia

Dostałam wyróżnienie od Sosnowego gaika (http://sosnowygaik.blogspot.com/2013/01/wyroznienia.html?showComment=1359491791052#c5639541337819622061) 





Zasady powyższego wyróżnienia:
każdy nominowany blogger powinien:
1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
Dziękuję bardzo. Fajnie być zauważoną .
Swoje nominacje wstawię w weekend.

I po pierwsze : jestem niepoprawną optymistką
2) marzycielką także niepoprawną 
3) mam słabość do słodyczy
4) uwielbiam jazdę samochodem (wypoczywam przy tym)
5) mam cudowną rodzinę i kocham ją bardzo (zwłaszcza moje siostry)
6) od 30-tu lat kocham jednego faceta (ale nie zawsze z nim byłam)
7) i kocham siebie (a jak mi kiedyś ktoś powiedział - jeśli będziesz kochała siebie, to i innych też) 

I jeszcze jedno wyróżnienie od Basi (http://magicznanocroznosci.blogspot.com/2013/01/pierwsze-wyroznienie.html)




Zasady zabawy są proste

Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

A to pytania i odpowiedzi :


1. Wymarzony kraj do zamieszkania? - Grecja
2. Rzecz bez której nie wyjdziesz z domu to... - klucze
3. Dawanie prezentów czy ich otrzymywanie? - dawanie
4. Radosny psiak czy przytulaśny kot? - i to i to ;) mam i to i to
5. Największe marzenie? - emerytura
6. Idealna randka to... - cieplutki wieczór przed kominkiem
7. Wakacje z biurem podróży czy "na własna rękę "? - na rękę
8. Szpilki czy baleriny? - baleriny zawsze
9. Jakiej muzyki słuchasz? - Queen
10. O czym myślisz, gdy patrzysz w nocne niebo? - dlaczego w mieście nie widać gwiazd
11. Najfajniejsza rzecz jaka mnie w życiu spotkała to... - że mam jakiś talent


Dziękuję Basiu i w weekend podam nominacje . :)

2 komentarze:

  1. ale tu u Ciebie pracowicie:) te sikorki na salaterce cudne!:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaprzaszam do mnie po Wyróżnienie:):)Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)