Strony

czwartek, 10 stycznia 2013

Obrazek na słoiku

Coraz bardziej chcę dekorować przedmioty obrazami. Wiem, że to nie jest popularne, bo obraz to obraz, a ja coś tam wymadzam. Znów słoik na grzyby, ale zupełnie inny. 



Poprzednie były wyraźnie oznaczone - grzyb i wiadomo do czego ma służyć. A ten - cała historia - idą grzybiarze do lasu szukać grzybów - tutaj grzybek i tu, a tu sarenka, zmęczeni odpoczywają wśród drzew. Trochę kiczowate, ale miałam serwetki, które mi się bardzo podobają - las, zwierzęta, ale nic mi nie przychodzi do głowy, żeby je wykorzystać. Co obrazek na płaskiej desce? A tak mam to co mi się podoba i użyteczne. 
Dokończyłam następny lampion z serii miasta - tym razem Moskwa. Razem jest ich już cztery. Jeszcze dwa. 



8 komentarzy:

  1. Słoik wyszedł bardzo fajnie :) Ale lampion jest genialny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoiczek jest śliczny. Takie motywy są zupełnie w moim klimacie. Z wykształcenia jestem leśnikiem, więc takie leśne słoiki są dla mnie wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu inspirujesz mnie - leśne słoiki ! To jest to . :) Dzięki .

      Usuń
  3. Jesteś specjalistką od łączenia motywów, piękne obrazy malujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł na słoiki :) Takich jeszcze nie widziałam.Śliczne.Lampiony też bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł na słoiczek, obraz i rzeźba zarazem, bo można oglądać z wielu stron:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Alicjo. Słoiczki na grzyby są świetne i wcale nie kiczowate. Las to las. Dziękuję Ci za odwiedziny. Chętnie przyłączę się również do Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)